jrppp Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skal bestille meg ett nytt tower, helst maxi tower, men miditiower går og, har dere noe bedre tower å anbefale enn dette? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB ikke dyrere enn dette, skal ha 6 harddisker i det. Så det må være bra luftgjennom strømming Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvorfor ikke dyrere? Skal du ha så mange harddisc'er er det jo vært å spytte inn noen ekstra lapper? For et... Lian Li ellr no i den duren? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvorfor ikke dyrere?Tenkt på at han kanskje ikke vil bruke mere penger på kasse? Sikkert fint kabinett det. Lurt med 120mm vifte rett forran diskene. Husk å kjøp kraftig nok PSU når du har så mange disker Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvorfor ikke dyrere?Tenkt på at han kanskje ikke vil bruke mere penger på kasse? Nei, men det er jo et point å ha en god ytelse og varme på harddiscæene og da... Og tviler på det er plass til 6 HD i et slikt Tårn... Ville Pers. gått for et annet... Som: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/no2000g/1.jpg Det er på tilbud og! Hvis du ikke ville bruke mer... Dette er jo et fulltårn. som du trenger hvis du skal ha plass til 6 HD's! Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan jo la de slenge rundt inne i pc'n da Bare å kjøpe non ekstra kontrollere Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dette er jo et fulltårn. som du trenger hvis du skal ha plass til 6 HD's! vil bare nevne at jeg får plass til 7(8 hvis jeg hiver ut floppy'n)i mitt Miditower:Colorcase "Neon Light Black" Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du er en god stabler du! Hehe... Nei det kan godt hende... Men å plassere 6 HD'er oppå hverandre er vel ikke serlig lurt med tanke på varmen? Men hvis det som sagt var en 120mm. vifte her i bilde... Så okey... You Win! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er ikkeno problem å ha 6 disker i det kabinette med den vifta forran. Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Takker for alle svar,,,,bestilte tower'et som jeg fant først, og hørte på dere som var enig, virker helt genialt, kan sterkt anbefale det til dere som har det varmt inne i "kassen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå