borninsin Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 http://www.hifiklubben.no/Products/samsung-ue55f8005-led-tv-58255/ Heisann. Noen som kan anbefale denne tven? Vurderer sterkt å kjøpe denne allerede idag. Ser mest filmer, fotball og tv programmer, men vil også bli brukt til spill (ps3 og 4)! Eller burde jeg vente litt til med tanke på at den har sunket 10k nå på 7 måneder? Altså.. tror dere den vil synke ytterligere i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har den i 46" Knall 3d, slår kino med 1000. Ingen hodepine, bra med apps, stemmestyring eller hånda. Knallskarpt bilde , men noe lys fra kantene når alt er sort. Det blir den eller 4K om man skal ha noe idag. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Riktig. Var ikke så imponert over bilde kvalitet på det tv når jeg var i butikken nå, var blandt annet phillips modell og sony som jeg synes imponerte mest, men mulig samsungen ikke var riktig innstilt. 4k? Endret 7. oktober 2013 av borninsin Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kan nesten ikke dømme bildekvalitet når du står i en butikk. I så fall må du få lov til å velge innstillinger og kanal selv. Synes egentlig den prisen der var litt høy, ettersom at Elkjøp solgte den for 13k,- for et par uker siden, og Expert for 12k,-. Selv valgte Sony KDL-55W905A, men elkjøp kjørte en kampanje på den, så var billigere enn 20k,-. Jeg ville ventet litt på noen gode tilbud. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Jepp, stakk ned på hifi klubben istad og fikk testet den med riktig bildekvalitet, den på elkjøp må ha vært feil innstillt for det bildet jeg fikk se istad på den samsungen var fantastisk! 3D så smooth ut også! Noen som har prøvd å konvertere fra 2D til 3D på vanlige programmer på den? Jepp, kanskje best å vente litt på noen gode tilbud da! Men vil den trolig synke i pris i nærmeste fremtid? Tenker å ta den på rentefri avbetaling og betale den ut innen 4-6 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå