(idioten) Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 hei folkens i uke 38 hadde jeg en samfunnsfag prøve, som jeg følte gikk helt greit:) i dag fikk jeg den tilbake og fikk 1+/2- jeg ble litt skuffet men det er ikke så lett å forstå så mye om stortinget, partier, rieringer osv.. problemet er at samf læreren min sa høyt veisiden av meg at jeg må øve mere og følle med i timen, alle i klassen hørte det. har hun låv til det??? jeg har hørt at om sånne ting tar men kun til eleven og ikke en hel klasse... eller å ta det med den personen det gjeller etter timen. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vil tro det er lov, så lenge det er tilbakemelding og ikke for å henge deg ut. Husk også at det betyr "jeg tror du er flinkere enn dette" : Hvis de ikke hadde forventet mer av deg, hadde det ikke vært noen vits i å si noe. Og det er egentlig ikke så alvorlig - det aller fleste får høre noe sånt en gang i blant. Ikke heng deg opp i det. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Det var ikke så snilt, nei. Enten det er lov eller ikke, så går det an å være litt grei. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Tror trådstarter også burde jobbe mer i norsktimene... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå