LeeHyori Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei alle sammen. Jeg jobber som lærling for et IT firma, jeg har jobbet her i over et år. Jeg jobber på kontor med andre, jeg sitter ikke på et kontor alene. Jeg skal prøve å tegne opp slik at dere forstår, tegningen under er en tegning av kontoret og gangen. __________ l l l l l l l l l l l l l l l l l_________l l Han går i gangen, stirrer inn i døra og etterpå vil han stå å stirre gjennom glassveggen, ja vi har glassvegger så man kan se igjennom fra gangen. Så, jeg føler at sjefen min "snoker", han går ofte forbi kontoret mitt for å stirre inn hit, jeg vet dette fordi han går spessielt sakte og jeg får alltid øyekontakt med han når han går forbi, det er utrolig plagsomt! Han kan også finne på å komme inn, litt sånn sneaky sneaky og se hva jeg gjør, selvom han vet hva jeg jobber med. Dette har blitt så plagsomt at jeg til og med vet når han kommer uten å se, jeg kan høre den sakte subbe lyden han lager! Ikke bare det, men jeg har veldig godt sidesyn så jeg vet med engang om det er han som kommer, grrr jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg liksom si til han : kan du slutte å stirre på meg/ snoke? Det er heller ikke bare han som pleier å stirre på meg. Som jente mellom mange menn vet jeg ikke hva jeg skal tenke, om de ser om jeg jobber eller om de ser fordi jeg er jente... idunno. 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spør en kollega først? om han føler det samme Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Som lærling har du vel en fadder, el en opplæringsansvarlig i bedriften...? Hadde tatt det med de før jeg spurte en kollega. Det kan ikke være at han er overbeskyttende, eller føler du deg mer trakasert? Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Som lærling har du vel en fadder, el en opplæringsansvarlig i bedriften...? Hadde tatt det med de før jeg spurte en kollega. Det kan ikke være at han er overbeskyttende, eller føler du deg mer trakasert? Ja jeg har en fadder, men det er sjefen...:/ Jeg føler han stirrer, jeg vet ikke om han stirrer for å se hva jeg driver med, eller om han stirrer fordi jeg er jente... aner ikke :/ bare veldig irriterende! og han gjør det så åpentlyst...skal jeg beskrive det noe bedre så blir det vell på samme måte som en at en mann aldri har sett en jente før :// Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det kan jo tenkes at han er litt overbeskyttende Jeg hadde bare begynt å prate med han, el vinke til han hver gang han går forbi. Så blir han nok lei etterhvert Det beste er jo å spørre en kollega du stoler 100% på så den personen ikke springer videre med det. Forklar de situasjonen. Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvis jeg vinker så kommer han bort... Jeg liker viiiiiirkelig ikke hvordan han stirrer...jeg har også spurt noen andre om de har lagt merke til det, matter of fact... sjefen gikk nettopp forbi. *STAAAAAAAAAAAAAAAAARIIIING* aaaaaaaaaaaaaaah! Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du behøver en sånn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå