Gå til innhold

[Løst] Hvilke sider er best for å se amerikanske serier uten å måtte laste ned?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hulu.com ganske bra hvis du kjenner til den.

På Itunes Store legges de fleste store tv serier ut etter ganske kort tid i både HD og SD, men der må laste ned episodene.

De fleste nettverkene som CBS, ABC, FOX, CWTV og fler har begynt å legge ut episodene for streaming gratis på nettsidene sine.

Lenke til kommentar

Ingenting slår noobroom. Er gått til invite only nå, men det syns jeg bare er greit. Koster meg 20 kr for 90 dager, og alt av filmer er i 1080p, mens serier som oftes er i 720p. F.eks så er alle serier oppe å går 1 time etter episoden er sendt i USA, så det er veldig koselig :) Ekstremt stort utvalg òg, men hvis det er en film du ikke finner der, så skriver du bare det i chatten, så er den oppe å går noen dager etterpå.

Mulig jeg kan dele ut noen invites.

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Youtube mener tydeligvis den videoen var comercially deceptive...

Kipt for dem :-) Gjør meg ingenting at noobroom ikke blir overfylt for å være ærlig. Lettere tilgang til film og tv serier har jeg aldri hatt.

Grunnen til at det er lovlig, er fordi en betaler for mnd evt 90/120 dager. Og da går under "leie av film" lov. Er noe ala det jeg leste.

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Det blir ikke lovlig fordi du betaler for det, nei. Dersom det er lovlig så er det fordi utleier har lov til å leie ut. Det har de nok ikke, og da er det ulovlig selv om man er dum nok til å faktisk betale for tjuvegods.

20 kr sponsing til tjuver, som gir meg 1080p på alle filmer. Kipt ah. :hrm::w00t:

"Legal as in it responds to DMCA notices when sent the the server it's located in."

DMCA er: http://no.wikipedia.org/wiki/Digital_Millennium_Copyright_Act

Lenke til kommentar

At de bytter server når de får beskjed om å slutte å dele gjør det ikke lovlig. Netflix har tillatelse til å streame, og det er en vesentlig forskjell. Har noobroom avtaler med innholdsleverandører? For hvis ikke er det ikke lovlig.

Ifølge dem så driver dem lovlig. Nå ville jeg helst sett papirer og slikt, men jeg bryr meg ikke så særlig. Siden er ut av en annen verden, og har gjort livet mitt på tv- og film-fronten mye bedre.

Er en på noobroom som sier det er ulovlig også. Så det er nok som du sier.

Jeg vil tippe det samme som deg, at det er ulovlig. Men at det også er umulig å bli tatt for det.

Kom over denne også. Mye rart på google når en søker: http://wiki.answers.com/Q/Is_streaming_a_movie_on_Noobroom_Legal

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Men fremdeles støtter du folkene som piratkopierer, fremfor de folkene som jobber med å lage mange flotte serier og filmer for oss.

Er ikke bekreftet at Noobroom er ulovlig.

Og selv med piratkopiering, så tjener disse folka mer penger enn de trenger for sitt liv. Tror de klarer seg fint, ellers hadde de ikke fortsatt med det. Jeg bruker iTunes Store for musikk, så ingenting å si her. Skal jeg heller bruke penger på Netflix, som ikke har bra innhold (Selv Netflix US), og som tjener penger på at folk lager filmer for dem?

Lenke til kommentar

Ulovlig eller ikke, du streamer fremdeles piratkopiert materiale eller materiale som de ikke har lovlig lov til å "leie" til kundene sine.

Nå vet jeg ikke hvilken bransje du sikter til, men nye mindre tv-serier utenfor store kabel-tv kanaler sliter litt de, så det du sier at de bader i penger er meget feil. Og det litt på grunn av nettopp piratkopiering, men enda mer fordi folk har øynene opp mot andre større serier.

Lenke til kommentar

Ulovlig eller ikke, du streamer fremdeles piratkopiert materiale eller materiale som de ikke har lovlig lov til å "leie" til kundene sine.

Nå vet jeg ikke hvilken bransje du sikter til, men nye mindre tv-serier utenfor store kabel-tv kanaler sliter litt de, så det du sier at de bader i penger er meget feil. Og det litt på grunn av nettopp piratkopiering, men enda mer fordi folk har øynene opp mot andre større serier.

Mindre serier sliter nok litt. Det er ganske logisk. Har Netflix selv, aldri giddet å kansellert den, så kan jo egentlig si at jeg i samme slengen støtter dem.

I et annet perspektiv så er piratkopiering svært bra for mindre serier. Det gir dem aldeles god reklame, hvor noen ikke hadde betalt for å se en totalt ukjent serie, så ville andre lastet den ned gratis. Personen som så serien likte den, og sa ordet rundt på sosiale medier. HBO var jo ute for 2 mnd siden og sa at de elsket at Game of Thrones var mest nedlasta, fordi reklamen dette gir er så sykt mye verd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...