Cuneax Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Sony bekrefter at DualShock 4 kan utføre grunnleggende oppgaver.Håndkontrollen til PS4 fungerer på Windows Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Betyr det at den støtter xinput? Vil den også fungere i Linux? Om det er tilfellet kan bli et bra alternativ til Steam-kontrollen om det er tilfellet, så kan jeg velge utifra hvilken hvilken kontroll jeg foretrekker til diverse spill. Noe som virker veldig lovende med denne kontrollen til PC-bruk er at man vil trolig kunne bruke touch-delen på kontrollen som en mus. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 360-kontrolleren (wireless) må ha eksterne drivere (hentes fra MS). Så nei, de gjenkjennes ikke automatisk. I det minste ikke i 7 og 8. 1 Lenke til kommentar
Derek Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Min PS3 kontroller gjør det også. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 360-kontrolleren (wireless) må ha eksterne drivere (hentes fra MS). Så nei, de gjenkjennes ikke automatisk. I det minste ikke i 7 og 8. Den er kanskje ikke plug&play, men jeg trengte ikke laste ned noen drivere. Devices, add new device, 360 controller, ferdig. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) detter har no PS3 kontroleren klart lenge?"Xbox-kontroller blir gjenkjent automatisk, men de stammer til gjengjeld fra Microsoft ? skaperen av Windows." kan seie som det er at microsoft sin adaptor til pc er noe DRIT som du må lure og spike for at skal finne ut av det, det er pågrunn av hvor dårlig generelt windows update drivere går hånd i hånd , av og til vil den og meste parten ville den ikkje. og gud måte du finne på og sette den i ein annen USB portkjøpte heller ein billig adaptor fra kina som virket mye bedre på 1-2-3....da funket hele greiene Endret 7. oktober 2013 av BonBattery Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvorfor kjøpe PS3 kontroller til PC når Xbox kontroller funker ut av esken? Satt senest i går å spilte donkeykong contry på Surface Rt'en min med Xbox kontroller. Plugg i kontrolleren, add device og vips your good to go, full funksjonalitet ikke noe limited piss fra Sony! LETT! Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hvorfor kjøpe PS3 kontroller til PC når Xbox kontroller funker ut av esken? Satt senest i går å spilte donkeykong contry på Surface Rt'en min med Xbox kontroller. Plugg i kontrolleren, add device og vips your good to go, full funksjonalitet ikke noe limited piss fra Sony! LETT! Det kan jo være greit å slippe å betale ekstra for en Xbox kontroll når du allerede eier en PS. Og forresten, er det nesten FORVENTET at Xbox kontrolleren funker bedre på pc enn playstation kontr. for, (som nevnt i artikkel) MicroSoft lager Windows og Xbox. Jeg skjønner jo at Xbox kontr. vil være et bedre valg for bruk til PC, men som jeg sa, det er greit å kunne bruke noe man allerede har. Endret 7. oktober 2013 av The NoPro Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 detter har no PS3 kontroleren klart lenge? "Xbox-kontroller blir gjenkjent automatisk, men de stammer til gjengjeld fra Microsoft ? skaperen av Windows." kan seie som det er at microsoft sin adaptor til pc er noe DRIT som du må lure og spike for at skal finne ut av det, det er pågrunn av hvor dårlig generelt windows update drivere går hånd i hånd , av og til vil den og meste parten ville den ikkje. og gud måte du finne på og sette den i ein annen USB port kjøpte heller ein billig adaptor fra kina som virket mye bedre på 1-2-3....da funket hele greiene Hmm, min er bare "plug and play" den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg