Marius_123 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har et lite proglem her.. har dette lydkortet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl og jeg har netopp kjøpt Creative Inspire p580 5.1 surround høytalere.. men det er bare 2 høytalere det kommer lyd fra, har sjekka slik at jeg vet alle funker.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 ser ut som du har samme lydkort som meg.. fikk ikke heller lyd fra alle høytalerene til da jeg fikk det. kan være disse tre pluggene som ikke er riktig satt inn i lydkortet ditt fra sub"en.. pluggene er jo markert med farge som det er lett og se om det står riktig i kortet ditt.. hvis du innstalert drivere(fullversjon)kan du teste hvilken høytalere som ikke er aktiv.. se også i kontrollpanel på lyd(advansert)at 5.1 surround står på.. Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 har sjekka at det står på 5.1 som du nevnte sists.. har du url til de nyeste driverne ? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå