Thlian Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ute etter en ruter som garantert kan levere minimum 100 Mbit/s trådløst, og neonlunde grei rekkevidde. Vil si at jeg ønsker at kapasiteten skal holde seg like god innenfor husets 4 vegger. Samtidig skal den være enkel i oppsettet, ved sette opp nettverksdisker f.eks. Dele opp nettet osv......Ikke at jeg har noe behov for å sette restriksjoner på besøkende jeg har. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Asus RT-AC66U... Målt 103Mbit over WIFI på 100Mbit linje.. Enkel og grei i bruk ellers Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen andre forslag, ingen tvil om at akkurat denne Asusen er bra? Men 2000,- er nok veldig i overkant av hva jeg vil bruke på en ruter. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen andre forslag, ingen tvil om at akkurat denne Asusen er bra? Men 2000,- er nok veldig i overkant av hva jeg vil bruke på en ruter. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1291082 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Stort sett alle routerne til Asus er enkle i bruk, har god trådløs kapasitet og lett å sette opp. Vil anbefale å oppdatere til siste firmware da de har mange nye funksjoner som ikke er i firmware som kommer med routeren. Jeg har 1 stk RT-AC56U og 2 stk RT-N66U, funker fint som bare det, mye bedre enn Linksys routerne jeg hadde før. Har kun 40Mb/s linje, men det trådløse nettverket "oser" i vei med opp til 50 Mb/s. Skal jo ikke være mulig, men har gjort ørten tester og alle sier det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå