Joachim_F Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Retro Crew minnes de sideskrollende «beat-em-up»-spillene.Podkast: «Beat-em-up»-spill Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Altered Beast er vel ikke et "godt" eksempel på beat'em'up-sjangeren vel? Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Tusen takk karer......jeg hadde helt glemt Asterix arcade. Rushing away to get it. Flott episode som vanlig. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Altered Beast er vel ikke et "godt" eksempel på beat'em'up-sjangeren vel? Tenkte det samme. Golden axe(f.eks.) er nok et bedre eksempel. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Digget det gamle NES-spillet med Turtles. Ikke det dårlige NES-spillet, men det andre. Alle som har spilt dem vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bra episode karer. Fett at Dynamite Düx ble nevnt! Det ble også lansert på Amiga, der jeg spilte det uendelig mye i yngre dager. Sinnsykt morro. Og Final Fight, naturligvis. Man, der var mange fete beat em ups på Amiga. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bra episode karer. Fett at Dynamite Düx ble nevnt! Det ble også lansert på Amiga, der jeg spilte det uendelig mye i yngre dager. Sinnsykt morro. Og Final Fight, naturligvis. Man, der var mange fete beat em ups på Amiga. Haha bra noen andre husker Dynamite Düx også Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Altered Beast er vel ikke et "godt" eksempel på beat'em'up-sjangeren vel? Ikke? Hehe, jeg digget det Jeg likte stemningen, fra begynnelsen med " Rise from your grave" og creepy musikk. Men må si at når jeg fikk Turtles in time til SNES, så var Altered beast glemt. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Altered Beast er vel ikke et "godt" eksempel på beat'em'up-sjangeren vel? Det er ikke et bra spill men jeg mye nostalgi overfor det, og til syvende og sist er det det Retro Crew handler om 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Skal kjøpe meg Final Fight 1-3 på WiiU i kveld, har jeg noe å leke med mens jeg jakter ned komplette versjoner av SNES-spillene Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Skal kjøpe meg Final Fight 1-3 på WiiU i kveld, har jeg noe å leke med mens jeg jakter ned komplette versjoner av SNES-spillene Mike Haggar for president! 2 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Collegehumor.com sin serie "Bleep Bloop" hadde et innslag hvor de spurte folk "What game would you play if your life depended on it?". Mitt spill ville uten tvil ha vært Streets of Rage 2! Alt med det spillet er Awesome! Er også noen andre beat'em up's jeg husker fra barndommen som dere burde sjekke ut: The Punisher http://www.youtube.com/watch?v=nYjgVhm90GQ Captain Commando http://www.youtube.com/watch?v=68c0lqB-syg Knights of the Round http://www.youtube.com/watch?v=2u-yjKHMJPw Savner beat'em ups... Endret 8. oktober 2013 av lektroluv Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Savner beat'em ups... Jeg savner dem også! Skal sjekke ut disse, tusen takk! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er ikke et bra spill men jeg mye nostalgi overfor det, og til syvende og sist er det det Retro Crew handler om Nå mente jeg ikke om det var et bra spill eller ikke (noe jeg personlig ikke synes det er, men har spilt det i hjel for det på 90-tallet). Nå var det mer det at det ikke kan kategoriseres som et beat'em'up-spill. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Når du skal ut og sloss så er det bedre med fire armer enn med to. Endret 8. oktober 2013 av Einar i lia Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Dere må også sjekke ut hyllesten Power Glove, gutta bak musikken til Blood Dragon utvidelsen til Far Cry 3, har laget til beat'em ups (Kanskje spesielt Streets of Rage). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå