Gå til innhold

Endring av kampanjepris/innhold


Wiziwig

Anbefalte innlegg

Hei,

Netcom har jo som de fleste sikkert har fått med seg kjørt et jubileumstilbud der de i starten reklamerte for fri bruk av alt. De endret så dette uten varsel til å bare inkludere 6gb data.

 

Jeg var i kontakt med en Netcombutikk tirsdagen før endring for å reservere en telefon som ikke var på lager og fikk da beskjed om at jeg hadde god tid da tilbudet gjaldt til 20.10 men da de fikk telefonen inn på fredag gjaldt ikke tilbudet lenger.

 

Er dette lov? Strider ikke dette med reglene mot lokketilbud og andre regler i markedsføringsloven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig uheldig hvordan dette forløp seg for mange kunder. Det var flere som fikk beskjed om at fri bruk av alt inkludert data ville vare ut til og med 20.10.13.

 

NetCom trakk seg tilbake på denne påstanden og endret fra fri bruk av data til 6GB. Noe de har rett til, om du prøver så kan du nok muligens "krangle" eller argumentere deg frem til å få helt fri bruk. Litt avhengig av hva slags myndighet kundeservicepersonellet du får kontakt med har.

 

I og med at du inngikk en avtale med NetCom før vilkårene ble endret mener jeg at du har rett på å få fri bruk av data inkludert i abonnementet ditt. Stå på, så går det kanskje :) Hvis ikke så er det 14 dagers ubetinget om det er over fjernsalg (telefon, nettbutikk).

 

Fiske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...