Knut S Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ny hytte eller Se bildet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Eller Likte v2 best hvor farger og struktur kommer best frem. Samtidig ble veien i nedre kant mer synlig på V2, og jeg synes den forstyrrer litt. Bare en personlig synsing Kanskje et bittelite kutt nederst for et renere bilde. Mulig jeg tar feil;) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 jo v2 er nok bedre, men syns selv veien bør være med. den finnes jo der. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Ja, den er jo en del av historien og helheten Ble avbrutt av at noen ropte på meg midt i skrivinga i stad og ser jeg glemte å skrive at jeg likte bildet ditt! Sjarmerende, og tankene flyr mot sol og sommer, utsikt, turisme og gode dager. Og tanker om at der har noen levd i pakt med naturen, drevet jordbruk eller husdyrbruk, eller begge deler. Alt fri fantasi selvsagt, men bildet gir gode "vibber" Endret 7. oktober 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 akkurat her er det lite turisme. her bodde nok det vi kaller urinvånere. Mange mener de kom fra en afrikansk stamme kalt Beri Beri. de var lyse i huden. Andre mener de stammer fra vikingene. Nye forskning viser imidlertidig at vi alle stammer fra afrika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg