TST Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Her besvarer vi de spørsmålene som går igjen oftest. Har du spørsmål om vår store FIFA 14-turnering? Lenke til kommentar
LucasNybakke Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 HVa hvis jeg skal på fotballtrening, går det ann og skifte tid? 2 Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva hvis deltaker forlater kampen før den er ferdig? Da hjelper ikke bildebevis.. Ifjor røk jeg ut pga en fjott som påsto at han slo meg. Jeg sendte da inn et bilde der det står at forbindelsen med motstander ble brutt. Han nektet på at han hadde forlatt kampen og jeg røk ut på loddtrekning. 5 Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Hva hvis deltaker forlater kampen før den er ferdig? Da hjelper ikke bildebevis.. Ifjor røk jeg ut pga en fjott som påsto at han slo meg. Jeg sendte da inn et bilde der det står at forbindelsen med motstander ble brutt. Han nektet på at han hadde forlatt kampen og jeg røk ut på loddtrekning. legg til hverandre som venn og spill "treningskamp på nett", om motstander forlater kampen så vinner du 3 - 0 og resultatet/bevis kan du finne inne på "treningskamp på nett" eller på profilen din på easports.com Endret 8. oktober 2013 av BuerN0R Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 HVa hvis jeg skal på fotballtrening, går det ann og skifte tid? Vi har satt opp åtte kvelder og totalt seksten tidspunkter per plattform. Er det ingen av dagene som passer for deg? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Burde det egentlig ikke vært tillat med enten klubblag eller landslag? Føler det blir feil om Arsenal møter Brasil.. 1 Lenke til kommentar
ulleberg97 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 hvor finner jeg motstanderen min? Lenke til kommentar
Mollahh Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Trekker dere kl 1800 imorgen hvem jeg skal spille moT? Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvorfor er det så lite engasjement fra tv2sporten sin side? De to foregående årene har de lagt ut artikkel på tv2sporten.no. For 2 år siden reklamerte de på sportsnyhetene også.. Blir vel mye mindre folk som deltar i år da siden ikke alle får med seg at NM er igang.. 1 Lenke til kommentar
jiyar Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 HVa hvis jeg skal på fotballtrening, går det ann og skifte tid? nei lucasnybakke, da er du ute! Lenke til kommentar
dassrullj Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 angående fifaA 14 nm så greier jeg ikke å finne kvalifiseringsrundene mine inne her, hjelp? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei Du er meldt opp til PS3-turneringen den 21. oktober. http://www.gamersparadise.no/turnering/norges-storste-fifa-14-turnering-ps3-kvalifisering-12/1167/deltakere/ Lenke til kommentar
Nilssen92 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei! Jeg har lagt inn brukernavnet som jeg bruker når jeg spiller online fifa kamper. Holder dette? Eller må jeg i tillegg legge inn steam - id også? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det holder med brukernavnet ditt på PSN eller Xbox Live Lenke til kommentar
valdes123 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 en idiot trykka at jeg tapte 5-0 men jeg har bilde bevis og rapporterte det !! hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
valdes123 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 det var jeg som vant 5-0 spør noskill117 selv Lenke til kommentar
Martinnoet Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg skulle vunnet på WO, dere skrev han andre vant, kan det fikses? 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Konkrete henvendelser om enkeltkamper må tas med administratorene. Enten på IRC-kanalen (trykk på «Chat»-fanen inne på turneringssiden) eller via rapportfunksjonen inne på kampsiden. Denne forumtråden er for mer generelle spørsmål. Lenke til kommentar
Seb10Utd Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har jeg kommet videre, det står at resultatet i den siste kampen ikke er bekreftet? Motstanderen min godtok ikke venneforespørselen, og ga ikke noe lyd fra seg, så jeg burde vinne på WO. Kan jeg få bekreftet at jeg er videre? Lenke til kommentar
vadsoboy Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Katti kåmmer terminliste til ps3 #kvalik 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå