Data-Geir Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Du bør også ligge unna Eset (Slovakia) og Avast (Tsjekkia)... Jeg bruker antivirus fra Bitdefender, og synes det er et bra produkt. Lite ressurser bruker det også. Lenke til kommentar
Undix Galore Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kaspersky Internet Security og kjøpeversjonen av Malwarebytes Anti-Malware, samt Sandboxie for luguber surfing hvor nettleseren kjøres i en sandkasse. Java aktivert i Internet Explorer som kun brukes til nettbank, AltInn, osv. Java er ikke aktivert i Firefox og Opera som brukes til all annen surfing. Sikkerhet koster -- er det gratis tør jeg påstå at det ikke er godt nok. Lykke til! /undix Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kaspersky Internet Security og kjøpeversjonen av Malwarebytes Anti-Malware, samt Sandboxie for luguber surfing hvor nettleseren kjøres i en sandkasse. Java aktivert i Internet Explorer som kun brukes til nettbank, AltInn, osv. Java er ikke aktivert i Firefox og Opera som brukes til all annen surfing. Sikkerhet koster -- er det gratis tør jeg påstå at det ikke er godt nok. Lykke til! /undix Hva tror man egentlig om Norman Security Suite? Får det gratis gjennom Get. Akkurat nå bruker jeg gratisprogramet MSE. Lenke til kommentar
Undix Galore Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Litt usikker på hva man får med Norman Security Suite, men jeg tror det er en nokså komplett pakke. Imidlertid så har Norman-produktene generelt har gjort det nokså dårlig på antivirustester de siste årene så vi har gått bort fra å anbefale dette til våre kunder. www.av-comparatives.org, www.av-test.org, www.virusbtn.com /undix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå