sola2000 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 vel, titelen sier det meste. har noen gått gjennom dette eller har erfaringer i rapportskrivning når det gjelder å oppnå høye karakterer som6? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har fått 6 på alle mine rapporter, men jeg får ikke helt tak i hva du mener jeg skal bidra med her. Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har fått 6 på alle mine rapporter, men jeg får ikke helt tak i hva du mener jeg skal bidra med her. herlig har du skrevet rapporten ? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Om jeg har skrevet akkurat denne rapporten? Nei, det tror jeg ikke jeg har. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Tror kanskje det hadde vært lurt å gi litt mer info om problemstilling for rapporten, om du forventer at folk skal kunne med innspill. o_Õ Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Om jeg har skrevet akkurat denne rapporten? Nei, det tror jeg ikke jeg har. det var jo synd :/ 1)kass rapporter har du skrevet da? 2)Kan du legge dem ut? 3)hvordan jobbet du på en måte? 4)var det noe spesielt du gjorde? Endret 7. oktober 2013 av sola2000 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 det var jo synd :/ 1)kass rapporter har du skrevet da? 2)Kan du legge dem ut? 3)hvordan jobbet du på en måte? 4)var det noe spesielt du gjorde? Hun har vel som de fleste andre skrevet rapporter til en lang rekke forsøk, derfor må du legge frem den faktiske oppgaven dersom du ønsker hjelp. Forsøket "likt løser likt" forteller oss ingenting. Generelt er det viktig med god språkføring og struktur for å få en god karakter på en rapport. 1 Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Hun har vel som de fleste andre skrevet rapporter til en lang rekke forsøk, derfor må du legge frem den faktiske oppgaven dersom du ønsker hjelp. Forsøket "likt løser likt" forteller oss ingenting. Generelt er det viktig med god språkføring og struktur for å få en god karakter på en rapport. ok her er det som stod i starten av førsøket: "Ordet løsemiddel brukes vanligvis om en væske som løser et annet stoff enten dette stoffet er i væskeform, gassform eller som fast stoff. Det stoffet det er mest av i en løsning, kalles løsemiddel. I denne aktiviteten skal vi bruke vann og heksan som løsemidler." så poenger er å se om det stemmer i praksis "likt løser likt". dvs. polare stoffer løser polare stoffer og upolare stoffer løser upolare stoffer. få håpe at jeg er mer tydelig nå Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Om jeg har skrevet akkurat denne rapporten? Nei, det tror jeg ikke jeg har. kan du vær så snill svare. jeg trenger svarene dine på følgene spørsmål det var jo synd :/ 1)kass rapporter har du skrevet da? 2)Kan du legge dem ut? 3)hvordan jobbet du på en måte? 4)var det noe spesielt du gjorde? Endret 8. oktober 2013 av sola2000 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har du gjennomført forsøket? Se forøvrig her, for å finne en mal for slike rapporter OG hva som regnes for en god rapport. http://www.naturfagen.svela.net/forum/forum_posts.asp?TID=743 Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Om jeg har skrevet akkurat denne rapporten? Nei, det tror jeg ikke jeg har. faen så irriterende når folk ikke svarer når jeg spør. koffår svarer du ikke på spørsmålene mine? 1)kass rapporter har du skrevet da? 2)Kan du legge dem ut? 3)hvordan jobbet du på en måte? 4)var det noe spesielt du gjorde? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 faen så irriterende når folk ikke svarer når jeg spør. koffår svarer du ikke på spørsmålene mine? 1)kass rapporter har du skrevet da? 2)Kan du legge dem ut? 3)hvordan jobbet du på en måte? 4)var det noe spesielt du gjorde? Hvorfor faen skal noen gidde å hjelpe og gjøre leksene dine da? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 faen så irriterende når folk ikke svarer når jeg spør. koffår svarer du ikke på spørsmålene mine? 1)kass rapporter har du skrevet da? 2)Kan du legge dem ut? 3)hvordan jobbet du på en måte? 4)var det noe spesielt du gjorde? Tror du noen gidder å hjelpe deg når du oppfører deg på denne måten? 1 Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor faen skal noen gidde å hjelpe og gjøre leksene dine da? når det gjelder å gjøre leksene så eg vil bare vite veien til å få 6 via å se på rapportene som hun skrev. og grunnen til at hun skal hjelpe meg r jo at hun har scart på tråden. er det ikke? er ikke vi her for å hjelpe hverande da ? Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvilket klassetrinn går du? Ja, du får mest sannsynlig 6 om du leverer inn en 7-siders rapport som du har skrevet i LaTeX, med feilfritt språk og som drøfter alt i forsøket på en profesjonell og ordentlig måte. Hva som avhenger av å få toppkarakter varierer VELDIG utifra hvilket trinn du går. Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvilket klassetrinn går du? Ja, du får mest sannsynlig 6 om du leverer inn en 7-siders rapport som du har skrevet i LaTeX, med feilfritt språk og som drøfter alt i forsøket på en profesjonell og ordentlig måte. Hva som avhenger av å få toppkarakter varierer VELDIG utifra hvilket trinn du går. gåt i vgs- videregående skole andre året Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvilket klassetrinn går du? Ja, du får mest sannsynlig 6 om du leverer inn en 7-siders rapport som du har skrevet i LaTeX, med feilfritt språk og som drøfter alt i forsøket på en profesjonell og ordentlig måte. Hva som avhenger av å få toppkarakter varierer VELDIG utifra hvilket trinn du går. forresten så har jeg spurt læreren min, han legger ekstra vekt på kvalitet Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Unnskyld, dette ble bare for dumt. 2 Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Unnskyld, dette ble bare for dumt. hva er det som er for dumt? jeg spør deg bare om du kan legge ut rapportene du skrev og hva var det spesielt du gjorde og sånt? Kan du vennligst utdype? Endret 10. oktober 2013 av sola2000 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Finn deg en mal, følg den når du skriver. Lær deg nok om stoffet slik at du kan vise kunnskap utenom bare å skrive hva som skjedde og hva du gjorde osv. Hvorfor skjedde dette? Hvordan skjedde dette? Skal du ha 6, så må du fortjene det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå