Cuneax Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nå kan vi begynne å snakke om rammeløs design.Samsung viser fram skjerm med ekstra slanke rammer Lenke til kommentar
G Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva slags materiale er kanten laget av? Hadde det vært smart at kanten var laget av transparent plastmateriale f.eks.? Slik kunne kanskje noe av lyset til de nærmeste pixlene blitt fordelt til rammen, så man slipper en ensidig kontrastfarge på kanten, jeg bare spør om det er teknisk mulig å forbedre opplegget? Lovende! Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Skulle ønske pc-skjerm avdelingen fulgte etter... 3 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Skulle ønske pc-skjerm avdelingen fulgte etter... Burte være lettere med pc skjermer siden de er mindre og lettere, for pc er det også mest relevant å redusere rammen på sidene. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Det skulle vært godt mulig dette, om som noen skrev under, så hadde det vært ekstra bra om oss PC folk også kunne ha fått rammer med det samme konseptet gående. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvis pc skjermene kommer etter bytter jeg umiddelbart ut mine 3 24" dell skjermer med IPS (grunnen til at jeg lister full spec er for å vise hvor bra skjermer jeg glatt skifter for tynnere kanter) Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har selv Nvidia surround-oppsett med 3 skjermer i bredden og en på topp. Har ca 1 cm ramme på hver av skjermene, man blir vant til at man har litt mellomrom, men skulle gjerna ha hatt mindre enn jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå