Cuneax Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 ? Litt som å slåss mot zombier.Spotify drar på piratjakt Lenke til kommentar
RoyEpic Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg elsker Spotify ! Lenge leve de! Ønsker dere kan jobbe med å bli det ultimate pogrammet, å jobbe med å få inn filmer og tv serie også! Og sette opp priser for de som vil ha å adgang til filmer/serier. Jeg liker å ha all inn one. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har man ikke musikken sin på spotify, får man ikke en jævla krone da alle piratkopierer det som ikke er der, meg selv inkludert Spotify er kommet for å bli den nye musikkstandarden. Skulle bare ønske det kom lossless tilbud til 149/199 ! 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg elsker Spotify ! Lenge leve de! Ønsker dere kan jobbe med å bli det ultimate pogrammet, å jobbe med å få inn filmer og tv serie også! Og sette opp priser for de som vil ha å adgang til filmer/serier. Jeg liker å ha all inn one. Uenig, spotify må jobbe med musikk så de blir best mulig på det. Men enig i at et annet program(leverandør) bør få alt utvalig for evig tid. Spotify for serier/film = jeg er kjøpt 1 Lenke til kommentar
mkaut Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Piratkoperingen", "Kritiserers". Har stavekontrollen tatt høstferie? 1 Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Bare dem kunne laget noe slikt for serier og filmer også... I stede for alt tullet man må ha nå--- Er det rart det finnes pirater.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg