Pjuuok Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Det bør ikke være mulig! Endret 26. november 2013 av Pjuuok Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bilen vil garantert gå ned i verdi og du betaler masse rente på 150k lån. Du ville ikke ha moralpreken, men: http://www.youtube.com/watch?v=IvveZr0D_9Y Synes du det er like kult å bo hjemme når du er 24-25 år og ikke har noen penger fordi du skulle være kul når du fikk lappen? Det er ikke kult å ha billån. At du i tillegg vet at du kanskje kommer til å bli ung ufør er det jo da merkelig at du har tenkt å bruke opp pengene på materielle ting istedefor å tenke på din fremtid. Drøm eller ikke drøm. Jeg er 24 og har fortsatt en drømmebil som koster ca 250-400k, men har enda ikke kjøpt den. Det handler litt om tålmodighet. Når vi snakker om lånet vil det kanskje gå. Men, enkelte banker gir deg ikke lån til bil på den måten. De vil vel heller se at du bruker pengene dine på noe annet. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Siden du ikke vil ha en moralpreken skal jeg la være men vil gjøre deg oppmerksom på at du absolutttrenger en.... Når til svar på spørsmålet dit.... NEI!! Grunn... 1. Som jeg har forstått det avvikles AAP i 2014 som det er i dag. 2. Vil heller ikke tro at AAP regnes som varig inntekt. Endret 7. oktober 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 1. Er feil. AAP avvikles ikke, det er bare det at det er da ordningen ble innført, og 4 år er satt som en grense for hvor lenge man kan være på arbeidsavklaringspenger. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 1. Er feil. AAP avvikles ikke, det er bare det at det er da ordningen ble innført, og 4 år er satt som en grense for hvor lenge man kan være på arbeidsavklaringspenger. Aha... det vil si at AAP opphører kun for den gruppen som begynte med AAP i 2010, forstod jeg det rett nå? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Aha... det vil si at AAP opphører kun for den gruppen som begynte med AAP i 2010, forstod jeg det rett nå? Stemmer. De som har hatt AAP fra da AAP ble innført mister det i utgangspunktet til våren. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Om du drar til Vegas og vinner de 150K du mangler så slipper du lån! det er swag det! 2 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kostnaden blir ikke det store problemet - et billån på 150k nedbetalt over tre år innebærer ca. 4700 kr per måned (6,77 % eff.rente, DNBs lånekalkulator). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå