petterpann Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det jeg ser er en liten gjeng som grunnløst har hengt seg opp i å forsøke å mobbe en annen bruker vekk fra forumet, med alle midler. Dette synes jeg er ufyselig. Dette forumet er til for å hjelpe og støtte hverandre, ikke for å heve seg over andre og mate sitt eget ego. Heartlife har ikke gjort noe galt såvidt jeg kan se. Å spørre «dumme spørsmål» er lov - en ting som er dumt for en person, kan være viktig for en annen - og vice versa. Ja her snakker vi virkelig mobbing. Hun har opprett tusenvis av disse trådene over flere år, og hver gang hun blir bannet eller kjeftes på av en moderator, så lager hun en ny profil, eller poster anonymt. Hun hører ikke på noen, for det er den samme mølja hele tiden. Jason kom med en god oppsummering, og det var utenom spammingen hun driver med på Kvinneguiden. 6 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Bare tull Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hold dere på nåtidens tema og ikke på de oppdiktede historiene deres. Stopp å hudflette. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja her snakker vi virkelig mobbing. Hun har opprett tusenvis av disse trådene over flere år, og hver gang hun blir bannet eller kjeftes på av en moderator, så lager hun en ny profil, eller poster anonymt. Hun hører ikke på noen, for det er den samme mølja hele tiden. Jason kom med en god oppsummering, og det var utenom spammingen hun driver med på Kvinneguiden. Tusenvis, for noe tull. At hun har opprettet flere tråder må da være lov. Jeg kan ikke se at hun har fått noen bans eller blitt kjeftet på. At det er den samme mølja hele tiden er feil, det er ulike tråder. Jeg reagerer også på at Jason påstår at hun har hatt besøksforbud og forsøkt å betale seg ut av dette, dette framstår som ondsinnet løgn, om man leser trådene hennes. Jeg regner med at sannhetsgehalten i de andre påstandene som postes her er av samme kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvordan kan jeg lyge om det? Det er jo hun som har laget trådene og fortalt alt om det greiene. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvordan kan jeg lyge om det? Det er jo hun som har laget trådene og fortalt alt om det greiene. Så burde du jammen lese dem en gang til, for din gjengivelse er jo helt feil. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Aiven har rett. Jeg har kun postet ulike tråder, dette går ikke i samme tema som var for ett år siden eller fem måneder siden. Mens Jason og noen andre henger seg opp i gamle tråder og begynner å lage en tråd derifra selv om dette gjelder dagen i dag og ikke langt tilbake. Om jeg hadde fått er besøksforbud så hva hadde dette hatt med det å gjøre? Har jeg da begått et drap eller? Jeg har ikke fått et besøksforbud av myndighetene. Men jeg prøvde å forklare hva den gamle tråden gikk i. Derimot var det en fyr som prøvde å lage avtaler mot meg for så å møte meg igjen, for så å forsøke å lage ny avtale. Retten ser ikke på hans avtaler som gyldige. Den var urimelig og ugyldiggjort. Men dette er noe som er vondt å dra frem igjen og jeg vet at jeg er et godt menneske, og som advokaten min sa : jeg har hatt med en psykopat å gjøre, en drittsekk, og han forsto ikke motivet til denne mannen. Noen mennesker liker intriger, det gjør ikke jeg. Trådene handler ikke om besøksforbud, les tittelen øverst. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg ber dere holde dere til temaet og tråden, og ikke gå på gamle tråder. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hva vi synes er vel ganske irrelevant. Hvis denne fyren synes det er ok med et forhold uten fysisk nærhet, så for all del, kan du ikke ha et slikt forhold da? 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er det ikke grunnlag for permanent utestengelse eller utestengelse på ubestemt tid om man lager ny bruker etter å ha fått den forrige utestengt? 4 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tusenvis, for noe tull. At hun har opprettet flere tråder må da være lov. Jeg kan ikke se at hun har fått noen bans eller blitt kjeftet på. At det er den samme mølja hele tiden er feil, det er ulike tråder. Jeg reagerer også på at Jason påstår at hun har hatt besøksforbud og forsøkt å betale seg ut av dette, dette framstår som ondsinnet løgn, om man leser trådene hennes. Jeg regner med at sannhetsgehalten i de andre påstandene som postes her er av samme kvalitet. Hundrevis da. Gjerne 3-5 tråder om dagen. hun har spurt om de samme tingene over flere år. Det er bare oppmerksomhetssyket. Bare se hvor enig hun er hver gang noen prøver å forsvare henne. Jeg ber dere holde dere til temaet og tråden, og ikke gå på gamle tråder. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Vil også nevne at jeg knappt har vært på kvinneguiden men derimot ser jeg at flere andre her inne er aktive der Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg mener at denne tråden tar helt feil hen. Stopp å mobb og konsentrer dere om emne eller ignorer det, Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 "Emne" er blitt besvart og avsluttet flere ganger nå. På tide å ta til deg litt vettug råd og lære av det enn å gå i forsvarsposisjon og angripe brukere her inne bare fordi du ikke får den valideringen du søker. 4 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Det er feilspor av tema som er problemet Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 En går ikke tilbake til 1600 tallet hvis en snakker om noe helt annet i dags dato Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Foretrekker heller andre kanaler der folk holder seg til tema uten å henge seg opp i om en mulig har vært der før.,, Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Du burde skrive dagbok, om alt som skjer. Så kanskje du innser hvor treg du har vært til å lære av dine feil, når du leser gjennom dine egne notater. Så slipper vi alle trådene om omtrent det samme heletiden. Vanskelig å hjelpe, når du åpenbart ikke tar rådene ut i praksis. 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er det nødvendig med dobbel- og trippelposter hver eneste gang? 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Haha drittsekker dere er da. Aiven er eneste kloke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg