heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Diskuterte hovedtemaet men kun en gjeng som henger meg ut som morder her inne uten at jeg er det Er nesten sånn de driver på Ifølge dem så er jeg en ond heks Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 De setter meg i domstolen istedet for å diskutere tema Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 og jeg har opplevd mye brudd de siste to årene.... Bare en tanke, men kanskje det kommer av at du virker å være mer opptatt av høyden og utseendet til den du forviller deg ut med, enn personligheten? 5 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Stemmer nikka.., ja jeg tror jeg har vært på villspor i det jeg har søkt. Har gått på nettdatingen og så har det blitt slik at jeg har mer vært opptatt av tiltrekning enn en personlighet, det indre. Og derfor tror jeg at jeg går lett på feile farvann. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Stemmer nikka.., ja jeg tror jeg har vært på villspor i det jeg har søkt. Har gått på nettdatingen og så har det blitt slik at jeg har mer vært opptatt av tiltrekning enn en personlighet, det indre. Og derfor tror jeg at jeg går lett på feile farvann. Nettop det som er skummelt med nettdating! Man blir automatisk mer opphengt i utseendet enn nødvendig. Og personligheten er lett å glemme av. Hadde jeg feks funent damen min på nettdating (med det profilbildet hun har på fb i dag) hadde jeg glatt bladd videre til jeg fant noe mere "tiltrekkende".. Og da selfølgelig gått glipp av en 1'er Endret 11. oktober 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Man blir automatisk mer opphengt i utseendet enn nødvendig. Og personligheten er lett å glemme av. Nå har jeg en helt annen opplevelse med nettdating da. Synes det er enklere å bli kjent med personligheten der, uten at man først skuer hunden på hårene. Stemmer nikka.., ja jeg tror jeg har vært på villspor i det jeg har søkt. Har gått på nettdatingen og så har det blitt slik at jeg har mer vært opptatt av tiltrekning enn en personlighet, det indre. Og derfor tror jeg at jeg går lett på feile farvann. Jeg synes det virker, ut fra de senere kommentarene dine, som du har tatt god lærdom av hendelsen, og tror du kommer til å ta mer innsiktsfulle valg fra nå av. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Stemmer nikka.., ja jeg tror jeg har vært på villspor i det jeg har søkt. Har gått på nettdatingen og så har det blitt slik at jeg har mer vært opptatt av tiltrekning enn en personlighet, det indre. Og derfor tror jeg at jeg går lett på feile farvann. Det høres ut som du har muligheten til å endre dette nå da, siden du har møtt en fyr som det høres ut som at du liker personligheten til. Det høres nesten ut som at du leiter etter feil i fyren, når det virker som at høyden hans er den store feilen med fyren. Hvis DET er feilen han har, da bør du klamre deg fast, for du har funnet gull. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Siden jeg er høy selv, så har jeg alltid vært opptatt av høyde. Jeg har vel egentlig alltid ønsket å være sammen med noen som var ganske høye, men de få gangene det har skjedd så har det gått veldig dårlig. Det var forsåvidt sikkert bare tilfeldig Jeg synes personlighet er veldig viktig og vennskap. Man må nesten være venner og ha felles interesser, ha ting å kunne gjøre sammen og prate om - i alle fall synes jeg at det er viktig. Er artig når man kan ta de samme referansene og sånt. Det er fullstendig mulig å falle for noen før man har møtt dem og da vil jeg jo si at det er personligheten som spiller inn der... Man kan føle kjemi via tekst, i alle fall er det min erfaring. Det er ganske spesielt når man føler en slik kjemi at man bare blir helt oppslukt av en samtale på nett fra første stund og så erfarer at man har samme kjemien når man prater i tlf og etterhvert møtes... Når man er forelsket, så er ikke det med høyden noe viktig. Jeg tenker i alle fall ikke over det. Skal ikke nekte for at det er fint å være like høy da (Jeg har vært sammen med en som var lavere enn meg før også, bare så det er sagt.). Min erfaring er at man ikke skal være så opphengt i slik.Når det gjelder det med sex, så kan jeg ikke forstå at det skal finnes noen fasit på det. Noen venter lenge og andre ikke. Det spørs hva som føles rett for seg selv og i den gitte situasjonen. Noen ganger tar kjemien og følelsene overhånd... - meeeen om man havner til sengs fort, så må jo begge eller ingen sies å være "billig" - hehe. Jeg synes i alle fall ikke man skal være så rask til å dømme slikt eller si hva som er feil eller rett for noen andre, det vet bare de som er i situasjonen. Man skal ikke undervurdere hva kjemi kan gjøre. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hva er det menn egentlig ønsker en kvinne skal gjøre, når de ønsker forhold? Ønsker de at hun skal vente med sexen eller ikke? Kvinner gjør lurt i å vente med sex... for da oppdager vi hvem som virkelig er interessert, og faktisk... er en ting til... Det er bedre å oppdage at en person ikke er interessert nok uten å ha hatt sex, enn å ha hatt sex og så oppdage det..... En mann kan spille i flere måneder for å "vinne". Det finnes ingen garanti selv om man venter. Hvorfor skal man ikke ha sex? Folk ønsker sex langt oftere enn de treffer en kandidat for forhold. Hva godt kommer av å undertrykke sin seksualdrift i måneder og år? Endret 11. oktober 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes folk bør ha sex når begge har lyst til å det. Å trenere, eventuelt kaste seg i det før man er klar, for å oppnå noe annet, virker tullete for meg. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hva er det menn egentlig ønsker en kvinne skal gjøre, når de ønsker forhold? Ønsker de at hun skal vente med sexen eller ikke? Kvinner gjør lurt i å vente med sex... for da oppdager vi hvem som virkelig er interessert, og faktisk... er en ting til... Det er bedre å oppdage at en person ikke er interessert nok uten å ha hatt sex, enn å ha hatt sex og så oppdage det..... Hva om begge er interessert men venter så lenge med sex at spenningen forsvinner helt når det er overstått? Hvis døren lukker seg med tanke på forhold har man i det minste fått rullet seg litt på madrassen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg synes folk bør ha sex når begge har lyst til å det. Å trenere, eventuelt kaste seg i det før man er klar, for å oppnå noe annet, virker tullete for meg. Folk har lyst på sex flere ganger i uken om ikke hver dag, hvis ikke snakker man om avvik. Damer er stort sett klare for sex, med mindre man har vært dum nok til å hinte om noe mer, fordi de da ikke kan gå med på å risikere å såre følelsene til en stakkars usikker mann. Endret 11. oktober 2013 av BadCat Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har fått råd av andre om å ikke ha sex for tidlig. Andre damer sier de venter 6 måneder til ett år fra de blir kjent med mannen. Men er det slik at menn ser på damer som har sex med de tidlig som bare noe billig og bare et ligg ? Jeg synes det er bedre å vente litt med sex på bakgrunn av at jeg ønsker å finne ut av personlighet før jeg har sex. Det må være best. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har fått råd av andre om å ikke ha sex for tidlig. Andre damer sier de venter 6 måneder til ett år fra de blir kjent med mannen. Men er det slik at menn ser på damer som har sex med de tidlig som bare noe billig og bare et ligg ? Jeg synes det er bedre å vente litt med sex på bakgrunn av at jeg ønsker å finne ut av personlighet før jeg har sex. Det må være best. Det er ikke når dere sprer beina dere blir vurdert etter. Det er hva du har å by på frem til det som blir avgjørende. Om du klaffer skikkelig bra på første møte og det ender rett i senga er det helt greit for de fleste. Problemet ditt er at du tror alt handler om å pule til rett tidspunkt. 6 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja men hvis vi damer sprer beina tidlig, og vi blir dumpet rett etterpå, da sier folk : det var nett til pass når du spriker så tidlig.... Er jo sånn ... Og det er ikke særlig greit å måtte bli stukket fra gang på gang etter å ha hatt sex. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja men hvis vi damer sprer beina tidlig, og vi blir dumpet rett etterpå, da sier folk : det var nett til pass når du spriker så tidlig.... Er jo sånn ... Og det er ikke særlig greit å måtte bli stukket fra gang på gang etter å ha hatt sex. Get over it! Man kan ikke henge seg opp i sånt, kom deg videre og gi f i det folk sier. Man kan ikke være opptatt av hva andre mener , det er viktigere å finne lykken selv enn å stadig vekk søke råd fordi man hele tiden er usikker på alt mulig rart. 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja men hvis vi damer sprer beina tidlig, og vi blir dumpet rett etterpå, da sier folk : det var nett til pass når du spriker så tidlig.... Er jo sånn ... Og det er ikke særlig greit å måtte bli stukket fra gang på gang etter å ha hatt sex. Ja, for de som ser dette utenfra så blir jo du selvfølgelig bare nok en dame som sprer beina å håper på at det er nok til å få det et forhold, og da er det lett å konkludere sånn. Når du da i tillegg stadig tenker taktisk når det er riktig å ha sex så vil du bli oppfattet på samme måte av de du ligger med, ei som bare sprer beina for å få seg en mann. Om du derimot slutter å stresse med dette med sex, finner ut hva du ikke har å tilby nå og bruker tiden på å anskaffe deg det, for så å lete etter en mann å bare trives med og tar livet mer med ro så stiller du mye sterkere. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja men hvis vi damer sprer beina tidlig, og vi blir dumpet rett etterpå, da sier folk : det var nett til pass når du spriker så tidlig.... Er jo sånn ... Og det er ikke særlig greit å måtte bli stukket fra gang på gang etter å ha hatt sex. Kyssing eller sex er ikke det samme som forhold. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja men hvis vi damer sprer beina tidlig, og vi blir dumpet rett etterpå, da sier folk : det var nett til pass når du spriker så tidlig.... Er jo sånn ... Og det er ikke særlig greit å måtte bli stukket fra gang på gang etter å ha hatt sex. For MEG er det helt motsatt. Om jeg må STREVE i lange tider for at forholdet skal bli intimt avslutter jeg heller. Jeg er ikke kompatibel med den typen personlighet som vil vente i evigheter med å bli intim. Da går jeg heller videre til noen jeg finner mer interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg