Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har fallt pladask for en personlighet....mer enn utseende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen sex-taktikk. Det at du kaller den det forteller hvor lite du faktisk vet om emnet.

At kvinner vente med sex til han har "de rette" følelsene for henne er en taktikk ja. En horete taktikk der hun mener hun har rett på videre forpliktelser med en mann hun sprer beina fro. I stedet for å spille spillet og vinne interessen hans på ærlig vis, tyr dere til en infantil og barnslig måte der dere beskytter dere selv mot å måtte ta en eneste risiko og skyver alt over på oss, der vi i perioden opp mot sex gjerne må være eksklusive og ta en sjans på at denna dama åpner beina, mens dere bare kan lene dere tilbake å bare vurdere og analysere. Når sex ikke er det første du tenker på rundt en gutt, så er du ute etter noe annet, som penger, beskyttelse, etablering og alt annet og kvinner som tenker som er emosjonelt avstumpet som kynisk kalkulerer hva de kan få for å dele ut sex, uten at de anerkjenner hans del av akten som et likeverdig investert bidrag.

Å kalle det prinsessesyndrom blir for pent, det er direkte prostitusjon da man bruker musa si for å karre til seg en mann som kan ta mye av lasten det er å være kvinne som grunnleggende er misfornøyd med tilværelsen, og frekt nok anklager mange av disse forholdprostituerte andre billige jenter for å være horete og tøsete, som bare er ute etter gjensidig sex og oppmerksomhet fra menn uten å prakke hele eksistensen sin over på mannen i bytte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det menn egentlig ønsker en kvinne skal gjøre, når de ønsker forhold? Ønsker de at hun skal vente med sexen eller ikke?

Kvinner gjør lurt i å vente med sex... for da oppdager vi hvem som virkelig er interessert, og faktisk... er en ting til... Det er bedre å oppdage at en person ikke er interessert nok uten å ha hatt sex, enn å ha hatt sex og så oppdage det.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinner gjør lurt i å vente med sex... for da oppdager vi hvem som virkelig er interessert, og faktisk... er en ting til... Det er bedre å oppdage at en person ikke er interessert nok uten å ha hatt sex, enn å ha hatt sex og så oppdage det.....

Det er også bedre for oss å ha havnet i senga med henne, enn å ha brukt tid og energi på henne uten å lykkes, men vi er bare nødt til å ta den risikoen. Som jeg sa tidligere så kommer du ikke nødvendigvis til å slippe unna å bli ligget med og rømt fra om du gir klare signaler om at du bruker sex taktisk for å få det du vil ha. I mitt tilfelle ville jeg nok ha blitt mer motivert til å holde ut lenger nettopp for å få sex med deg for så å stikke, kun for å statuere et eksempel.

Lenke til kommentar

Hva er det menn egentlig ønsker en kvinne skal gjøre, når de ønsker forhold? Ønsker de at hun skal vente med sexen eller ikke?

Både ja og nei. Menn kan godt være med på ett kort eventyr når de er single (så ja), men ønsker seg en kjæreste som holder litt tilbake (så nei). Dobbeltmoralen lenge leve, ja, men jeg holder en knapp på siste alternativ faktisk.

Endret av rockPaperScissors()
Lenke til kommentar

Det er også bedre for oss å ha havnet i senga med henne, enn å ha brukt tid og energi på henne uten å lykkes - kalkunkrøll, sier dette oppi innlegget.....- jeg er litt uenig... for hvis du tenker på hva jeg har opplevd... spesiellt siste mann jeg var i lag med... så var det slik at han ville tidlig i seng, men så sier han senere at vi ikke sammen personlighetsmessig... Da var det ikke kjekt at jeg hadde gått tidlig i seng. Men dessuten var det noe muffent der,... for fyren virket ut til å ikke ønske å bli kjent med meg i utgangspunktet.... så jeg tror faktisk at denne fyren var kun ute etter sex. Og dessuten var han sammen med eksen rett etter at vi møttes siste gangen. Utifra facebook, ser det ut til at han var sammen med henne i det vi møttes også..

Lenke til kommentar

Jeg blir hele tiden uthengt via disse trådene, og så kommer folk med antagelser om tråder som mulig er mine på andre linjer, håper moderator kan fjerne urettmessig mobbing i trådene. Jason er en av de som er voldsom på å prøve å finne stoff om meg.. både her og der.... Jeg ønsker å være anonym på forumet. Håper det respekteres.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke annet enn folk som kommer med ærlige meninger. Om du ikke tåler det bør du nok unngå å skrive på et åpent forum som dette. Prøv kvinneguiden (var det ikke det det het?) der finner du sikkert mange nok som vil jatte med deg i stedet for å svare, som du faktisk ber om.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er også bedre for oss å ha havnet i senga med henne, enn å ha brukt tid og energi på henne uten å lykkes - kalkunkrøll, sier dette oppi innlegget.....- jeg er litt uenig... for hvis du tenker på hva jeg har opplevd... spesiellt siste mann jeg var i lag med... så var det slik at han ville tidlig i seng, men så sier han senere at vi ikke sammen personlighetsmessig... Da var det ikke kjekt at jeg hadde gått tidlig i seng. Men dessuten var det noe muffent der,... for fyren virket ut til å ikke ønske å bli kjent med meg i utgangspunktet.... så jeg tror faktisk at denne fyren var kun ute etter sex. Og dessuten var han sammen med eksen rett etter at vi møttes siste gangen. Utifra facebook, ser det ut til at han var sammen med henne i det vi møttes også..

Og hvorfor må du se på dette som å bli kjent å ha sex som samme greie? Jeg liker ikke Ole Brum holdningen til kvinner angående dette. Hvorfor kan du ikke nyte at dere har hatt sex for så å finne resten av det du søker etter i noen andre? Hater du sex og kun bruker det for å få noe annet så er det jo på sin plass at du ikke får noe mer. Menn liker kvinner som liker å bli pult og heller vil bli pult enn å gå tomhendt hjem, og har man holdninger som at man trenger et forhold for å ha sex så er man automatisk ikke innenfor den kategorien. Og nei, det kan ikke fakes, slike holdninger skinner gjennom.

Lenke til kommentar

Jeg blir hele tiden uthengt via disse trådene, og så kommer folk med antagelser om tråder som mulig er mine på andre linjer, håper moderator kan fjerne urettmessig mobbing i trådene. Jason er en av de som er voldsom på å prøve å finne stoff om meg.. både her og der.... Jeg ønsker å være anonym på forumet. Håper det respekteres.

Jason er i grunn bare lei av at du har opprettet de samme trådene i flere år, fordelt gjennom flere brukerkontoer. Dessuten, når man legger ut om hele livet sitt på nettet, så må man tåle å høre tilbakemeldinger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...