heartlife Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har fallt pladask for en fyr jeg dater... Hans personlighet.... Men ikke for utseende helt... Jo han er fin... men han er for lav i forhold til meg føler jeg.... Men er det ikke dumt å dumpe en man liker så godt de andre kvalitetene på, bare fordi han er for lav? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jo, det synes jeg er ganske dumt. Men du gjør som du vil. Det er tross alt du som dater ham. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 ja, jeg har fallt helt for den personligheten han har vist.... men synes han er for lav.... men ellers er han helt topp...... Og jeg blir nødvendigvis ikke lykkeligere med en annen uansett..... Har datet mange før, og ingen har vært som han. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Personlighet er jo også viktigst vil nå jeg si. I et forhold så tilbringer man jo veldig mye tid sammen, og da er det jo bra at man trives med den andres personlighet. Er jo grenser for hvor mye tid man kan bare sitte og se på hverandres utseende også. 6 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Å finne noen man liker veldig godt personlighetsmessig, og har andre fantastiske kvaliteter - så synes jeg ikke man skal gi opp så lett. Nå vet jeg jo ikke hvor viktig utseendet er for deg, eller hvordan dette mannfolket ser ut. Men om det kun er en liten ting som kanskje irriterer deg litt, så er det kanskje verdt å prøve? 4 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Dæven du må være siiiiiinsyyykt attraktiv som kan bare dumpe hvis du vil eller om noen er for lave 4 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er det same fyren som du er redd for har liten penis? 5 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvorfor er høyde så vanvittig viktig for jenter? 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg føler at jeg er omtrent like høy som han, hvis ikke en centimeter høyere.... men omtrent like høy ihvertfall, og det er litt rart, for jeg er så vant med menn som er en del høyere enn meg selv. Jeg må ærlig si at personligheten hans er forløbig noe jeg liker kjempegodt med han. Men det er det med høyden..... Samtidig jeg ikke hvordan han er i senga, og ja jeg holder igjen, både med kyssing og sex, for jeg føler at det må la seg vente på denne gangen. Har for litt siden vært igjennom et brudd, og jeg har opplevd mye brudd de siste to årene.... Da har det vært av og på med ny mann noen ganger... Og nå vil jeg ta meg god tid. Jeg har ikke et savn av å kysse og å kjenne en kropp inntil meg igjen og så bli leavet,, nei... Jeg vil ikke gjennom for mange menn før jeg finner den rette. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du allerede har bestemt deg for at dette ikke kommer til å funke for deg, hvorfor går du ikke bare videre da? Hvis du fortsetter å fortelle oss (deg selv) at han ikke er høy nok, kanskje har for liten penis, ikke vil kysse han. Så er det jo det samme som å fortelle seg selv at han ikke er bra nok for deg. Enten så må du fortsette å date dette mannfolket eller så får du komme deg videre, bare du vet hva du velger å gjøre. Det er greit å være redd og skeptisk når det kommer til følelser og forhold, men nå er det faktisk et annet menneske involvert her, med egne følelser og tanker. Ikke string him along. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Akse Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2013 Dropp han, slik at han kan finne seg noe bedre. 30 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har fortalt han at jeg har møtt feile typer før, og at det preger meg. Jeg orker ikke å gå for langt med det første... Jeg må nødt å ta det langsomt denne gang, siden jeg har gjort det motsatte før, også har det endt med at jeg ikke hører mer ifra han, eller at han bare skriver: jeg føler ikke noe for deg... Derfor venner i lang stund før en innleder mer mener jeg... og det lang stund... Dette har med at jeg vil gå frem på en annen måte enn tidligere.. For tidligere har det bare endt i at jeg blir utnyttet og såret. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spørsmålet er om denne måten å gå fram på blir "falskt og gjennomskuelig" fra hans side eller om det faktisk ligger noe i det. Personlig hadde jeg vært ham hadde jeg sannsynligvis reagert litt allerede , hvis du virkelig er ute etter noen du ønsker å leve sammen med så henger du deg ikke opp i bagateller som høyde og størrelse på Penis. En mann med en liten Penis kan fungere greit i senga han også og høyden på en person utgjør ikke hvem han er og hvordan han behandler deg. Men det er mye som får meg til å føle at du har problemer med å finne ut hva du ønsker her i livet og vil da derfor kanskje ikke komme videre selv om du "ikke hopper til sengs" med det første med ham. Personlig var jeg og kona tidlig ute med Sex (noen av de første dagene) og vi ble fort knyttet til hverandre. I dag går det på bleieskift , søvnmangel og et utrolig bra forhold selv om jeg så ut som en Bjørn og hun hadde selv sagt at hun aldri kom til å date en mann med hår på brystet ( som sagt jeg må være en blanding av bjørn og menneske ) . 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Etter man blir sammen kommer den sanne personlighet frem. Size does matter, både når det kommer til høyde, fysiske proposisjoner og penisstørrelse. Man kan "bli glad i noen" (Veldig egosentrisk igrunnen da man er glad i den andre for å gjøre seg selv tilfreds. Glad i er omtrent det samme som å være redd for å miste da det sjelden er snakk om betingelsesløs kjærlighet.) tross ytre mål, men tankene om at den andre ikke er slik man skulle ønske vil være der med mindre man skifter preferanser. Endret 8. oktober 2013 av BadCat Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg føler meg dum ja... for jeg har problemer å vite hva jeg vil..... Det er gjerne en god del gode grunner til dette. Jeg har en bakgrunn som er litt kjip. Sist jeg var i et forhold var i august. Jeg var i et 2 måneders forhold da, og jeg ga meg i kast med alt fort... Alt... sexuellt og ellers. Det som skjedde som var veldig vondt, var at fyren tok intiativ til sex, og vi hadde sex en kveld og en morgen, og så dumpet han meg rett etter sexen på morningen face to face. Han sa: jeg føler meg ikke forelsket eller noen form for pirring, og at dette er feil. Det har jeg følt hele tiden. Ordene var forferdelige for meg, for der hadde han tatt intiativet til sex og kyssing og alt hele veien.... Men... så forteller han at han ikke føler noe som helst og har aldri følt noe heller.... Litt etterpå fant jeg ut at han var sammen med eksen sin...Vet ikke helt om det var pause mellom de eller ikke, men jeg tok det hele vondt og følte meg ikke god nok. Akkurat samme felle har jeg gått i før noen ganger, så derfor ........... føler jeg meg dirty av å gi et kyss.... jeg vil ikke gå igjennom 10000 frosker..... Det hele føles bare så skittent nå..... Forstår dere hvorfor jeg gjerne blir sånn da? Jeg er interessert i den fyren jeg dater nå.... Jeg liker han veldig på mange måter, men.... jeg er skeptisk til å gi meg i kast med det, for jeg er redd det ikke varer. Jeg har prøvd å forklare han at det ikke er noe galt med han, men med ting jeg har opplevd anngående forhold jeg har gitt meg inn i. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja jeg har det. Men jeg er også aseksuell, og fokuserer da mindre på utseende. Anonymous poster hash: eb9a6...144 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jepp, flere ganger. Det er ikke utseendet som tells når man tenker seg at man skal kunne holde ut med hverandre om 30 år.. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er helt sant. Og skal jeg kun gå etter et utseende så går jeg mulig bare på smeller... slik jeg har gjort hittil i to år.... jeg gikk på de peneste menn, og gikk på smell etter smell, ble utnyttet hele tiden... Men nå har jeg faktisk funnet en mann som ser sjarmerende ut, men er litt lav og liten i høyde da, men i ansiktet ser han sjarmerende ut. Men han er pga høyden ikke helt drømmen min.... men personligheten hans er helt fantastisk perfekt fin..... Det er den..... absolutt. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 så det er vel derfor jeg ikke helt klarer å gi slipp på han heller, for jeg liker personligheten hans og han har sin sjarm, selv om tankene ligger veldig mye tilbake på disse idealutseender.... fin høyde, perfekt kropp og perfekt look på alle måter - altså disse menn som har dumpet meg tidligere.... Men de hadde ikke denne fine personligheten som denne mannen har!!! Ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Da får du bestemme deg.Ønsker du en kjekk kar som puler på deg for så å dumpe deg, eller er en skikkelig drittsekk, eller kan du la gå på noen av dine overfladiske krav for å heller gå etter en god personlighet og gi en ''mindre perfekt'' kar sjangsen?Jeg sverger, jeg skjønner meg IKKE på folk som tiltrekkes av det perfekte. JA, kroppen er OK, men det spiller så sinnsykt liten rolle hvis personen bak behandler deg som dritt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg