Gå til innhold

Noen andre som trur Beyond Two Souls kan slå GTAV eller TLoU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Salgsmessig har det ikke sjangs i havet til å slå GTA 5. Sånn ellers blir det for teit å sammenligne 3 så forskjellige spill.

Nyt dem en for en etter hva de er, og ikke heng deg oppi hva som er "best".

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Beyond: Two Souls kommer nok aldri til å selge noe i nærheten av GTA5. Det kan kanskje puste TLoU i nakken om anmeldelser og spillere roser det opp i skyene.

Men spill som GTA, COD og BF for å nevne noen er så store at andre spill stiller seg ganske så svake i forhold.

Men det betyr ikke at Beyond behøver å være et dårligere spill. Ikke mange dagene nå til en kan endelig starte på det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beyond: Two Souls kommer nok aldri til å selge noe i nærheten av GTA5. Det kan kanskje puste TLoU i nakken om anmeldelser og spillere roser det opp i skyene.

Men spill som GTA, COD og BF for å nevne noen er så store at andre spill stiller seg ganske så svake i forhold.

Men det betyr ikke at Beyond behøver å være et dårligere spill. Ikke mange dagene nå til en kan endelig starte på det!

Fikk det i går, har enda ikke fått testet pga arbeid, men gledes noe sinnssykt.

Av det jeg har sett og hørt til nå fra trailere å utviklere tipper jeg det har en viss sjanse mot The Last of Us, men det blir sikkert GTA 5 som går av med seieren, men mindre Valve bare blåser hatten av oss med en HL3 release.

Lenke til kommentar

Fikk det i går, har enda ikke fått testet pga arbeid, men gledes noe sinnssykt.

Av det jeg har sett og hørt til nå fra trailere å utviklere tipper jeg det har en viss sjanse mot The Last of Us, men det blir sikkert GTA 5 som går av med seieren, men mindre Valve bare blåser hatten av oss med en HL3 release.

Er fortsatt ikke misunnelig på deg.... :p

Lenke til kommentar

Ikke misunnelig jeg heller. :p

Jeg har veldig store forhåpninger på dette spillet etter å ha sett på en gameplay. Si din mening :p

Det kommer jo helt an på hva du legger i "å slå". Salgsmessig er det ikke sjangs. GTA er et av de mest kjente navnene i spillverdenen, og som Fifa, CoD, Mario, etc, så selger det mest bare pga navnet. Det kunne vært hakka møkk i et spillcover og alikevel solgt bøttevis *host*GTA IV*host*.

Tenker du kvalitetsmessig, så er det jo ganske ulike typer spill, og smak og behag vil bli helt avgjørende for rangeringen opplevelsesmessig. For min egen del f.eks, så tror jeg nok Beyond vil slå GTA V ganske kraftig, blir noe jevnere mellom Beyond og TLoU, men kan muligens gå av med seier der også. Det finner jeg nok ut snart. :)

Lenke til kommentar

For å svare på tråden:

Heavy Rain passerte nylig 3 millioner kopier, og har vært ute i flere år. Beyond Two Souls har fått verre omtaler enn Heavy Rain.

GTA 5 solgte 15 millioner på noen få dager.

Så nei, det vil ikke selge i nærheten av like mange.

Lenke til kommentar

Du spretter opp champagne nå regner jeg med. Så karakter har plutselig noe å si nå?

Jaja. Om man likte Heavy Rain som jeg gjorde har jeg ingenting å frykte.

Ta deg ei bolle seppertinius. Jeg la bare ut noen reviews som mangen andre bruker å gjøre. Karakterer har noe å si for noen. Jeg bryr meg ikke, eller skal jeg si, jeg blir ikke provosert av karakterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

TLOU er det desidert beste spillet i år, så Beyond skal være ekstremt bra hvis det skal trone øverst. Men bedre enn GTA tror jeg nok det blir, ikke at det skal så mye til.

Nåja. Spill ferdig introen i Last of Us, så kan vi diskutere beste spill. Introen var bra, men etter det gikk det rimelig fort nedover. Har ikke lyst til å kalle det et drittspill, for det klarer det fint på egenhånd. Klisjé historie, stereotype karakterer, ensformig gameplay, gørrkjedelig 'crafting' og latterlige idiotiske fiender. Jepp, årets spill, det der... Hadde det ikke vært for at det ble laget av folkene bar Uncharted hadde neppe noen brydd seg.

Har ikke prøvd Beyond: Two Souls, men det ser ikke akkurat ut som noe for meg. Historiemessig ser det noe bra ut, men gameplay? Prøvde dessverre Heavy Rain, så holder meg unna sånne interaktive drittfilmer. Da sitter vi igjen med GTA, dessverre. Av de tre er det nok GTA jeg liker best, og det sier egentlig fint lite da jeg ikke liker noen av dem noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...