MohWarfighter Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har veldig store forhåpninger på dette spillet etter å ha sett på en gameplay. Si din mening Lenke til kommentar
mopedderbi123 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 ingenting slår gta før ps4 kommer ut! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Salgsmessig har det ikke sjangs i havet til å slå GTA 5. Sånn ellers blir det for teit å sammenligne 3 så forskjellige spill. Nyt dem en for en etter hva de er, og ikke heng deg oppi hva som er "best". Endret 6. oktober 2013 av MrLG Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Beyond: Two Souls kommer nok aldri til å selge noe i nærheten av GTA5. Det kan kanskje puste TLoU i nakken om anmeldelser og spillere roser det opp i skyene. Men spill som GTA, COD og BF for å nevne noen er så store at andre spill stiller seg ganske så svake i forhold. Men det betyr ikke at Beyond behøver å være et dårligere spill. Ikke mange dagene nå til en kan endelig starte på det! 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Beyond: Two Souls kommer nok aldri til å selge noe i nærheten av GTA5. Det kan kanskje puste TLoU i nakken om anmeldelser og spillere roser det opp i skyene. Men spill som GTA, COD og BF for å nevne noen er så store at andre spill stiller seg ganske så svake i forhold. Men det betyr ikke at Beyond behøver å være et dårligere spill. Ikke mange dagene nå til en kan endelig starte på det! Fikk det i går, har enda ikke fått testet pga arbeid, men gledes noe sinnssykt. Av det jeg har sett og hørt til nå fra trailere å utviklere tipper jeg det har en viss sjanse mot The Last of Us, men det blir sikkert GTA 5 som går av med seieren, men mindre Valve bare blåser hatten av oss med en HL3 release. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fikk det i går, har enda ikke fått testet pga arbeid, men gledes noe sinnssykt. Av det jeg har sett og hørt til nå fra trailere å utviklere tipper jeg det har en viss sjanse mot The Last of Us, men det blir sikkert GTA 5 som går av med seieren, men mindre Valve bare blåser hatten av oss med en HL3 release. Er fortsatt ikke misunnelig på deg.... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er fortsatt ikke misunnelig på deg.... Nei, ikke et fnugg av misunnelse der, sånn faktisk jeg tror du har mye bedre ting å forbruke tiden din på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nei, ikke et fnugg av misunnelse der, sånn faktisk jeg tror du har mye bedre ting å forbruke tiden din på. Jeg håper bare dem sender spillet mitt i morgen jeg...ellers blir det en grinete fyr samboeren min vil ha med å gjøre i noen dager Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ikke misunnelig jeg heller. Jeg har veldig store forhåpninger på dette spillet etter å ha sett på en gameplay. Si din mening Det kommer jo helt an på hva du legger i "å slå". Salgsmessig er det ikke sjangs. GTA er et av de mest kjente navnene i spillverdenen, og som Fifa, CoD, Mario, etc, så selger det mest bare pga navnet. Det kunne vært hakka møkk i et spillcover og alikevel solgt bøttevis *host*GTA IV*host*. Tenker du kvalitetsmessig, så er det jo ganske ulike typer spill, og smak og behag vil bli helt avgjørende for rangeringen opplevelsesmessig. For min egen del f.eks, så tror jeg nok Beyond vil slå GTA V ganske kraftig, blir noe jevnere mellom Beyond og TLoU, men kan muligens gå av med seier der også. Det finner jeg nok ut snart. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Blir det noe gameplay (altså at du bevege og skyte selv)? Blir det egentlig ikke litt kjederlig uten? Altså at man bare kan se på det som en film. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Blir det noe gameplay (altså at du bevege og skyte selv)? Blir det egentlig ikke litt kjederlig uten? Altså at man bare kan se på det som en film. Om du har spilt Heavy Rain så vet du hva du får. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 TLOU er det desidert beste spillet i år, så Beyond skal være ekstremt bra hvis det skal trone øverst. Men bedre enn GTA tror jeg nok det blir, ikke at det skal så mye til. Lenke til kommentar
KRUD_Zel Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Spilte ferdig Beyond igår. TLoU var fantastisk bra i mine øyne, men holy shit Beyond klarte faktisk å slå det. Loved it! Endret 7. oktober 2013 av KRUD_Zel Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er ikke dette litt merkelige sammenligninger? Det er jo som å spørre om biff kan slå eplekake. Kanskje du tenker på salgstall, men da må jeg nesten bare svare "ikke en sjanse i havet". Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Vet ikke hva du mener med å "slå" Så salgstall hos meg er ikke relevant. Spill kan selge innmari dårlig, liker spillet uansett hva om det selger 20 mill eller 100000 kopier! Men for andre ting som story er det fullt mulig Endret 7. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 http://www.ign.com/articles/2013/10/08/beyond-two-souls-review 6/10 Gamer.no 7/10 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du spretter opp champagne nå regner jeg med. Så karakter har plutselig noe å si nå? Jaja. Om man likte Heavy Rain som jeg gjorde har jeg ingenting å frykte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 For å svare på tråden: Heavy Rain passerte nylig 3 millioner kopier, og har vært ute i flere år. Beyond Two Souls har fått verre omtaler enn Heavy Rain. GTA 5 solgte 15 millioner på noen få dager. Så nei, det vil ikke selge i nærheten av like mange. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Du spretter opp champagne nå regner jeg med. Så karakter har plutselig noe å si nå? Jaja. Om man likte Heavy Rain som jeg gjorde har jeg ingenting å frykte. Ta deg ei bolle seppertinius. Jeg la bare ut noen reviews som mangen andre bruker å gjøre. Karakterer har noe å si for noen. Jeg bryr meg ikke, eller skal jeg si, jeg blir ikke provosert av karakterer. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 TLOU er det desidert beste spillet i år, så Beyond skal være ekstremt bra hvis det skal trone øverst. Men bedre enn GTA tror jeg nok det blir, ikke at det skal så mye til. Nåja. Spill ferdig introen i Last of Us, så kan vi diskutere beste spill. Introen var bra, men etter det gikk det rimelig fort nedover. Har ikke lyst til å kalle det et drittspill, for det klarer det fint på egenhånd. Klisjé historie, stereotype karakterer, ensformig gameplay, gørrkjedelig 'crafting' og latterlige idiotiske fiender. Jepp, årets spill, det der... Hadde det ikke vært for at det ble laget av folkene bar Uncharted hadde neppe noen brydd seg. Har ikke prøvd Beyond: Two Souls, men det ser ikke akkurat ut som noe for meg. Historiemessig ser det noe bra ut, men gameplay? Prøvde dessverre Heavy Rain, så holder meg unna sånne interaktive drittfilmer. Da sitter vi igjen med GTA, dessverre. Av de tre er det nok GTA jeg liker best, og det sier egentlig fint lite da jeg ikke liker noen av dem noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå