AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei, i ca. 2.5 år har jeg i sjeldne tilfeller fått kraftige smerter i nedre mageregion og spesielt området rundt anus når jeg driter. Det skjer kanskje 2-3 ganger i året, men når der først skjer er det forjævlig vondt. Det er vanskelig å beskrive, men det kjennes som en litt skjærende/krampelignende følelse. Første gangen det skjedde var det rett før jeg besvimte. Hva kan det være? Anonymous poster hash: 6d730...4d1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Eh kom deg til en lege asap? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Gjort litt research, og har funnet en tråd med folk som har opplevd det samme: http://www.medhelp.org/posts/Prostate-Cancer/Sharp-rectal-prostate-pain--but-am-I-too-young-for-this/show/536206 Jeg er 16 år forresten. Anonymous poster hash: 6d730...4d1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Lege... stopp å selvdiagonsere deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Lege... stopp å selvdiagonsere deg selv. 1. Tanken på en lege som stikker fingeren opp i reva mi er ganske motbydelig. 2. Tråden jeg linket til uttrykker at dette er ett vanlig problem, spesielt blant unge. 3. Det har vart i lang tid og har ikke forverret seg så det er neppe alvorlig. 4. Det skjer ytterst sjeldent. 5. Jeg har ikke fastlege. Anonymous poster hash: 6d730...4d1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Han andre fyren er i definitivt behov for konsultasjon, men deg... Stemmer dette på deg også: "I have otherwise no abnormal symptoms that I can think of. Normal stool, normal bowl movements, no blood, no discharge, no urinary or erectile problems" ? Hvis;ja bør du konsultere lege. Du sier at du ikke har fastlege, når man er under 18, er det vanlig at din mors fastlege også er din fastlege. Eller din fars, hvis det er han som har daglig omsorg. Du finner det ellers her: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/fastlegesokikkepalogget.do Lenke til kommentar
OPL Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Samme skjer med meg, tror faktisk det bare er krampe i anusmuskelen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Han andre fyren er i definitivt behov for konsultasjon, men deg... Stemmer dette på deg også: "I have otherwise no abnormal symptoms that I can think of. Normal stool, normal bowl movements, no blood, no discharge, no urinary or erectile problems" ?[/size] Hvis;ja bør du konsultere lege. Du sier at du ikke har fastlege, når man er under 18, er det vanlig at din mors fastlege også er din fastlege. Eller din fars, hvis det er han som har daglig omsorg. Du finner det ellers her: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/fastlegesokikkepalogget.do Jeg har hatt litt vekslende avføring i det siste. Aldri diaré, men bare ikke helt fast. Tror bare det skyldes stress. Har flyttet til nytt sted og bruker ca. 45 min lenger på å sovne enn jeg gjorde før, f.eks. Spurte mamma, og hun sa at hun også hadde hatt det og det skyldes musklaturen. Kan godt bare være en krampe, men det er litt vanskelig å si siden jeg aldri har hatt krampe før. Foreldrene mine har heller ikke fastlege, da ingen av legene her i byen har noe ledig kapasitet. Har nettopp kommet ut av en periode med helseangst, og det er kanskje derfor jeg er så oppmerksom på disse tingene. Anonymous poster hash: 038f6...a86 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har hatt litt vekslende avføring i det siste. Aldri diaré, men bare ikke helt fast. Tror bare det skyldes stress. Har flyttet til nytt sted og bruker ca. 45 min lenger på å sovne enn jeg gjorde før, f.eks. Spurte mamma, og hun sa at hun også hadde hatt det og det skyldes musklaturen. Kan godt bare være en krampe, men det er litt vanskelig å si siden jeg aldri har hatt krampe før. Foreldrene mine har heller ikke fastlege, da ingen av legene her i byen har noe ledig kapasitet. Har nettopp kommet ut av en periode med helseangst, og det er kanskje derfor jeg er så oppmerksom på disse tingene. Anonymous poster hash: 038f6...a86 Du har faktisk krav på fastlege. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har selv hatt det samme ett par ganger. Tenker ikke over det. Ikke noe å bry seg om tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå