Jan Egil Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dråper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Et enkelt bilde, men med evne til å kalle fram assosiasjoner, og min første tanke var: "Hvor er sikkerhetsnettet ?" ! Dråpene kan symbolisere oss, mens tråden representerer samfunnet. De fleste lever et kulturelt innarbeidet, ordinært og ukomplisert liv, mens enkelte derimot, kan bli så tynget av ulike påkjenninger gjennom livet at de mister holdepunktet i tilværelsen, og faller utenfor samfunnet ... . Dette bildet, - som jeg liker veldig godt, har noe til felles med flere av dine øvrige bilder, Jan Egil, - de gir betrakteren noe å reflektere over ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Som perler på en snor. Skarpe dråper mot den diffuse bakgrunnen må bli bra. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Tusen takk begge to for tilbakemedlinger på bildet mitt! Spesielt takk til deg, Albert, for interessante tolkninger og utfyllende kommentarer. Setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg