Gå til innhold

Xbox og Gta v problem

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Tenkte jeg skulle, for første gang spille GTA online.. Fikk en oppdatering på 59mb, og skulle så spille.. Fikk laget figur osv, og valgte og lagre og forsette, da sto den bare å lasta inn, så hang den bare.. Bilde hang, og den loade sirkelen stoppet opp. Endte med at jeg måtte slå av xboxen fysisk.. Og så prøvde jeg enda engang, og kom da til samme skjerm, og måtte lsge figur på nytt igjen, kom litt lenger denne gang. Men igjen når den loada, eller hva den drev med, så hang hele xboxen, måtte igjen slå den av fysisk. Har ikke giddet prøve noe mer.. Men er dette et kjent problem akkurat nå?? Kan det ha skjedd noe galt med spillet/xboxen min, ettersom jeg måtte slå den av fysisk et par ganger etterhverandre.. Prøvde et annet spill isteden, og det fungerte greit.. Prøvde igjen gta v, story mode, og det fungerte, provde ikke online igjen, pga redd for at den skulle henge igjen.. Flere som har opplevd dette på gta online? At hele xboxen henger når man prøver å gå inn på gra online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki, vanlig at xboxen fryser helt altså? Har prøvd å komme inn på gta online to ganger, og begge gangene frøs hele xboxen... Så ingen skade kan ha skjedd med selve spill filene på disken, eller xboxen altså?

Er det flere som har opplevd å måtte skru av xboxen fysisk når de prøver å komme inn på gta onlne?

Endret av lasse_hansen97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...