Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Kan du ikke gi hver av foreldrene dine en avgiftsfri pengegave for å få ned formuen? Dette kan du så få tilbake neste år, når du uansett har 100K i studielån som gjør at du kommer under grensen til Lånekassa. Endret 13. oktober 2013 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kan du ikke gi hver av foreldrene dine en avgiftsfri pengegave for å få ned formuen? Dette kan du så få tilbake neste år, når du uansett har 100K i studielån som gjør at du kommer under grensen til Lånekassa. Nei, det kan han ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Nei, det kan han ikke. Bra vi fikk klarhet i det! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har en liten hobby Jeg kjøper diverse ting også fikser jeg litt på tingene og selger de mye dyrere. Kan være alt fra en bil til en Pc Det høres ut som en artig hobby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå