leffen94 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 hei jeg har en samsung note2 nå, og har akuratt bestilt en note3. note2 blir brukt som arbeids/turtelefon og lignende. jeg bestilte også tvillingsimkort for å bruke begge på samme nr. derfor lurer jeg på om det kan finnes apper eller nettsider som synkroniserer alt innholdet via disse telefonene hele tiden, meldinger, anrop, apper, bilder, osv. ? eventuelt nettsider som alt kan lagres på og lastes ned manuelt på en enkel måte når jeg trenger det? takk for svar Lenke til kommentar
myers Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei. Har selv hatt noe av det samme problemet, men funnet en løsning jeg er fornøyd med. Anrop og sms går av seg selv med et tvillingkort. Det jeg måtte gjøre ( ihvertfall som NetComkunde) var å gå for trillingsim. Med tvilling, var det kun en telefon som var aktiv for innkommende. Så løsningen etter dialog med NetCom var trillingsim, og rett og slett kaste det 3. Kortet. Da er de to andre aktive. Bilder tatt med telefonene synkroniserer jeg via Dropbox, men datatrafikk må påberegnes. Å flytte allerede mottatte Sms, spill ol bruker jeg helium. Du må riktignok laste ned de appene du bil synce fra play først, så kan du synce brukerdataene dine. Dette er riktignok ikke noe som skjer automatisk. Man må inn å velge de appene man vil synce. Krever usb til pc første gangen.anbefaler å søke opp helium på Google play og lese. Jeg måtte selv ha helium pro da jeg måtte bruke box som lagring da mim ene tlf ikke har mulighet for sdkort, men til under 30,- var det absolutt verdt det. Lykke til Lenke til kommentar
leffen94 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Takk for svar, skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå