Loomis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare dette, men skal gjøre et forsøk! Jeg har et prosjektarbeid i norsk på skolen. Dette skal man helst klare å gjøre noe kreativt ut av. jeg tenkte å brenne en cd med alt av informasjon på. når man setter cd'en inn i en cd-rom skal den starte av seg selv (autorun). jeg vet forsåvitt ikke hvordan jeg gjør dette engang når jeg har klart dette vil jeg at det skal komme opp en slags side der man kan velge å lese om de forskjellige tingene jeg har skrevet om. skal ta opp en liten filmsnutt å legge inn på denne cd'en og. det jeg egentlig lurer på er om det finnes noe program som kan gjøre dette på en lett måte? lage en slags "database" og sette det opp i kolonner osv.. dere har sikkert sett demo cd'er fra datablader. noe sånt har jeg tenkt på.. tar gjerne imot forslag! jaa, dette var jeg ikke noe flink til.. men takk anyway! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikke at jeg kan noe særlig av dette, men jeg tror jeg vet hvordan det gjøres. Det normale er jo at man lager en Web side som starter fra CD. Så det du er ute etter er antagelig Web design og HTML programmering. Du får det til å virke på disken først, og tilslutt overfører du det til CD. Å legge det på CD med Autorun er den enkle delen av dette. Å lage et Web design krever jo en del arbeid. Det er veldig mange verktøy å velge i, og mange måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå