Harald Gjerholm Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ettermiddag i Gamlebyen i Fredrikstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei, Harald. Dette bildet er tatt i en av de mest rolige og idylliske gatene i Gamlebyen, og jeg synes du har fått fram den særegne stemningen man fornemmer der, på en veldig fin måte ! Virkelig vakkert, Harald ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Mange takk Albert. Jeg måtte beskjære dette kraftig da det var mye biler og annet skrot til venstre. Tatt håndholdt - HDR. Sigma 17-70.. Må nok ta en tur hit alene med stativ og på en mindre solfylt dag. Jeg fikk jo en del bra syns jeg selv - de har du vel sett. Harald Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Mange takk Albert. Jeg måtte beskjære dette kraftig da det var mye biler og annet skrot til venstre. Tatt håndholdt - HDR. Sigma 17-70.. Må nok ta en tur hit alene med stativ og på en mindre solfylt dag. Jeg fikk jo en del bra syns jeg selv - de har du vel sett. Harald Hei igjen, Harald. Ja, - jeg så noen av bildene dine i sommer, og de var fine, bortsett fra at parkerte biler til en viss grad bidro til at den "helt gode" stemningen uteble på noen av dem ... Neste gang du har tenkt deg hit, bør du fortrinnsvis velge en ukedag utenom ferie, helg eller høytid ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg