Kamikazaa Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei Har dette Asus hovedkortet https://prisguiden.no/produkt/asus-l1n64-sli-ws-57180 Og skal sette opp et nytt Raid system. Kjøpt 2x 3TB WD disker eg skal kjøre i mirror raid. Men når eg setter opp raidet så heter diskene 3000, men eg får bare brukt 748gb av de. Er det noen som har vært borti dette før?Har flere 2TB disker i maskinen som funker fint, dog ikkje i raid. Håper noen har erfaring og kan hjelpe her., Mvh Steffen Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Du må oppdatere chipset drivere. Har selv vært ute for dette, og husker ikke hva slags driver det var som var problemet, men mener det var noe chipset drivere hvertfall. Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Okei, bios kan være så den er så bare oppdatere chipset? Håpe eg finner nye nok driver da, begynner vel og dra på årene det kortet! Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Da er neste problem at det ikkje er noe nye oppdateringer til hovedkortet siden 2007, og det ser ikkje ut til at noen av de funker til server 2008 edition :/. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå