Simkin Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Pga blokkeringer i NHL, så trenger jeg å bruke noe så jeg kommer meg utenom å få sett på kamper på PS3. DNS servere fikser dette, men de jeg har funnet via unotelly, lagger og stopper i ett kjør, kvaliteten hopper opp og ned og det er generelt ubrukelig. Jeg er ikke så veldig inne i dette med VPN og DNS, men finnes det noe betalingstjeneste så jeg kan bruke noen DNS servere som er raske? Det må være servere utenfor USA og utenfor Skandinavia. Å koble PS3 via PC og bruke VPN er desverre uaktuelt. Endret 6. oktober 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Hvilken internetthastighet har du? Hvis du bruker DNS går du kun via en reverse proxy til siden du streamer fra(for IP sjekk) mens alt av innhold streames direkte til din PS3(fra NHL siden). Hvis det lagger/stopper opp da er det mest sannsynlig at du har får dårlig internetthastighet/det er for høy latency til mediaserveren. Endret 6. oktober 2013 av fenele Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Jeg har 25/5 Hvis jeg bruker dns servere fra f.eks Australia eller Japan, og tester linja via PS3, så får jeg veldig dårlig hastighet. Hvis jeg bruker en fra Tyskland f.eks, så er hastigheten høyere. Så da må vel disse dns adressene ha noe å si for hastighet, eller? Endret 6. oktober 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Spørs litt på hvordan deres reverse proxy fungerer. Hvilken side er det du streamer NHL fra? Kan se om jeg finner en VPN/DNS i nærheten. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg bruker NHL sin offisielle app på PS3. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er det NHL Gamecenter? www.unblock-us.com skal funke med NHL GC. Prøv deres trial. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Ja det er det. Jeg skal sjekke ut unblock-us! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå