smort1 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skråblikk på Bergen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Meget bra dokbilde Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Helt enig med deg når det gjelder bryggen i Bergen, et riktig trivelig sted. Fin komposisjon med laaange skygger, men hva har du gjort med himmelen til venstre? Mvh Melvin Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Meget bra dokbilde Takker, Terje! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Helt enig med deg når det gjelder bryggen i Bergen, et riktig trivelig sted. Fin komposisjon med laaange skygger, men hva har du gjort med himmelen til venstre? Mvh Melvin Takker, Melvin! Det er nok en av "bieffektene" ved bruk av art-filteret. I dette tilfellet gav et aldri så lite innslag av en slags dis fra venstre dette resultatet... Vet at mange ikke synes noe særlig om slikt, men jeg synes det av og til blir litt spennende og annerledes.. Skjønner jo at en "stusser".. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skjønner, takk for opplysningen. Obs: nå så jeg at du hadde skrevet det under bildet også ;-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 meget bra bilde fra Bergen, her har jeg og min afdøde hustru tilbragt mange gode timer, Bergen er en meget fin by Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 meget bra bilde fra Bergen, her har jeg og min afdøde hustru tilbragt mange gode timer, Bergen er en meget fin by Takker, Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg