Nlklas Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Planlegger å klokke prosessoren min, hoverkortet jeg har er MSI P67A-GD65 B3. Har prøvd alt som står på nett, og i brukerhåndboka som fulgte med kortet. Altså, jeg har prøvd å trykke "DEL", "Ctrl+M" og "F2" under oppstart. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hva slags tastatur har du? Hvis USB, prøv et PS/2. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Har et USBtastatur. Hva skal det ha å si? Starter et PS/2tastatur opp raskere enn et som går på USB? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Har ingen slike tastatur i hjemmet... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 USB virker ikke hvis ikke funksjonen "Legacy USB" er blitt slått på i BIOS. Men du trenger et PS/2 tastatur for å komme inn i BIOS og slå det på ... 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Får finne et å låne da.. For er ingen i hjemmet Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Har du sett! Fikk låne et hos naboen, jeg plugger det i, og det responderer ikke, naboen bruker tastaturet selv fast og vet at det funker. Er det noe jeg må gjøre for å få PS/2tastaturet til å fungere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nei, da er det noe galt. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Bring up my post.. Sitter enda uten svar. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Spør for jeg ikke aner selv.. Kan det hjelpe å oppdatere BIOSen til den nyeste versionen (som er 11.2)? Ser i systeminformasjon at V1.14 er BIOSversionen jeg har installert atm. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Skader ikke å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå