yamahadt50rtrim Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har en yamaha dt50 2011 modell. Og jeg lurte på om man kan borre hull i cdi boksen på disse for å fjerne turtallssperren på den. Er drt sperre i det hele tatt? Svar fort jeg skal "shine" mopeden til våren 2014 <3 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 hei, jeg fant en tråd om hvordan du gjør dette, les nederst på denne tråden. http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=20&t=12431 men tråden er fra 2009. mye kan være forskjellig på din Yamaha 2011 modell. men ser boksen lik ut så er det bare og velge om man skal gjøre dette. 1 Lenke til kommentar
yamahadt50rtrim Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Takk for hjelpen. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor stor dyse du trenger for å kjøre middels trim og original gasser? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Marius963 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Takk for hjelpen. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor stor dyse du trenger for å kjøre middels trim og original gasser? Takk for hjelpen Jeg mener 92-95-98-100 dyse skulle være perfekt Du burde prøve deg fram mellom disse. Er bedre at den får mer bensin enn for mye! så begynn med 100 og jobb de nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå