espeneppi Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har en 256mb twinmos pc3200 m/winbond (se sigen) , og jeg har tenkt til å kjøpe en 512 ram ekstra!!! (samme merke?) Funker dette sammen? Jeg har hørt om noe som heter "dual channel". har det noe med dette og gjøre? Må den andre brikka også ha "winbond"? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det bør helst være 2 idetiske brikker Lenke til kommentar
niteass Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har akkurat d samme selv...funker kjempebra Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Men må den nye Twinmos 512mb brikkn være "winbond" ? Eller kan jeg kjøpe den uten? noen forskjell? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du bruker 2 identiske brikker, får du værtfall kjørt dual channel. Kjøper du en 512MB brikke til får du 768MB RAM. Du merker stor forskjeld. Men Winbond trenger du ikke hvis du ikke skal overklokke. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 en liten forutsetning er vel at hovedkortet støtter dual channel noe jeg er usikker på om ditt hk (utfra signatur) gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå