AvIOn Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei skal ha meg ny tlf nå, og det står mellom: -lumia 1020 -Lg G2 -Xperia Z1 men aaaner ikke hva jeg skal gå for. Lumia 1020 er meget fristende pga kamera, men kjenner at jeg er sugen på å teste Android igjen. Ikke hatt androidtøf siden Min Desire tok kveld for noen år siden. det jeg trenger er en tlf som kan ta gode bilder, ha god skjerm, bruke til nettbank, kunne blokkere samtaler/sms 100% fra spesifikke tlfnr, må finnes leatherwallet-etui. hva burde jeg gå for her? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Har bestilt 1020 Er kjempefornøyd med 920, men det kameraet... Måtte bare... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Har 920 nå, med ødelagt skjerm, så trenger ny... Ble meget imponert av Z1 da jeg testet den litt på elkjøp, og syns Android virker spennende, men litt rotete, blir for mye å forholde seg til, i allefall når jeg har hatt WP i over 2 år:/ men savner bedre oppløsning på skjermen til 1020, men kameraet er jo fabelaktig:D Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er ikke så bekymret for oppløsning... Har kikket litt på mobiler med 1080 men ser egentlig ikke noe forskjell. Er mer at jeg tror ikke jeg klarer å gå tilbake til Android Fra testen til Amobil... "Skjermen til Lumia 1020 kan ikke måle seg med de beste på markedet når vi sammenligner spesifikasjoner. Den er «bare» 4,5 tommer stor, og har «bare» 1280 x 720 pikslers oppløsning. Ikke heng deg opp i dét. Vi har flere ganger påpekt at det med det blotte øye er vanskelig å skjelne den store forskjellen på full HD (1080p) som for eksempel Samsung Galaxy S4 har, og «vanlig» HD (720p) som Lumia 1020 har. Faktum er at denne skjermen oppleves som skarp og god." Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Ok, godt å høre. Er det noen andre wp-telefoner på vei snart da? Vet om 1020 og 1520(denne kommer kaaanskke til jul?) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Har lest noe om at Samsung og HTC også skulle komme med noe med topp spec når gdr3 ble klar, men... Mener det var på WP Central for en stund siden. Nokia har jo en event i Abu Dhabi 22. oktober, 1520 blir antagelig presentert der, men når den kommer hit...? Ps! Hvis Terminal leser her, mulig med noe insideinfo, han? jobber jo "midt i smørøyet", "plommen i egget" Endret 6. oktober 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er nok mulig at jeg ender opp med 1020 ja. Litt synd at utvalget av apps til 3-åringen er litt dårlig, men han får leke med i padden i stedet. fortsatt så virker g2 og xperia z1 fristende... Vanskelig dette her;) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er da ganske mange apper som passer? Datter'n sin 920 er nesten konstant på barnehjørnet når niesa vår på 3 er på besøk. På Store på apper, Barn og familie synes jeg utvalget er bra. f.eks. denne er populær http://www.windowsphone.com/s?appid=9cd0e7ce-5803-4b21-8914-87c629a43415 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvit 1020 bestilt. Den er på tur i posten nå. Ser fram til å teste kameraet nå!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå