cobraen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei. Har nå hatt et problem med at pcen alt-taber seg ut til skrivebordet midt i oppgaver. Kan f.eks starte et spill, og etter litt tid alt-taber den automatisk til skrivebordet som om det var noe viktig pop up. kan skje at den "de-selecter" nettleservindu (e.l lignende vinduer) og til tider. noen som har opplevd lignende, eller har en løsning..?på forhånd takk. Lenke til kommentar
cobraen Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 bumper tråden min, i håp om et svar... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Trenger litt mer informasjon : Har du mobilt bredbånd? Hvilket skjermkort har du i maskinen? Programvare som er installert og går i bakgrunnen? Operativsystem. Lenke til kommentar
cobraen Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Har ikke mobilt bredbånd nei. skjermkortet er amd 7700-serien har ingen spesiell programvare som går i bakgrunnen heller. os Wimdows 7 home premium Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kan jo påpeke at jeg har opplevd samme problem, derfor spurte jeg om mobilt bredbånd. Jeg antar at det er en prosess som kjører som er problemet , vanskelig å feilsøke er det også så her må du stenge av en og en prosess og se om det fungerer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gå på google og søk på: windows 7 games lose focus Finner en del info og lignende tilfeller der. 1 Lenke til kommentar
cobraen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 takker for svar sedsberg, fant ut av det tilslutt...var programmet tp-link utility som fulgte med det nye trådløskortet jeg kjøpte og satte inn i maskinen..så kan kanskje hjelpe andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå