Colin. Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tettey tettey tettey, oh lord så dårlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Deilig!!!!!!! Fult fortjent. Haha ja jøss. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Åhh willian for et måål! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Bra bytter av Mou haha.. WILLIAAAAAAAAN JAAAAAAA!!NYDELIG!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Seriøst, irriterer meg at Eto'o er så mye utpå kantene og bak mot midtbanen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Seriøst, irriterer meg at Eto'o er så mye utpå kantene og bak mot midtbanen. Enig. Spesielt når han har Oscar, Hazard, Schürrle og Willian bak seg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Haha, hør på willian sangen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Deilig. Satser alt offensivt og lykkes. Flaks med målene, men fantastisk. Svake 35 min i andre omgang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Deilige 3 poeng. Norwich spilte bra, men denne gangene funket byttene til Mourinho. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Eto er ofte på vingplassen, men sånn har egentlig spillestilen hans alltid vært..Og jaa det er iriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå