Cuneax Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvordan blir dagliglivet om 12 år?Slik kan hjemmet ditt se ut i 2025 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Disse fremtidsprofetiene har en ting til felles. De stemmer aldri. Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hhhh, jeg blir halveis usynlig!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Helt idiotisk etter min mening.. Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er sikkert ikke noe vanskelig å lage dette, så lenge de som vil ha det har nok penger. Jeg har ikke noe behov for å vite blodsukkernivå eller blodtrykk til en hver tid. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er sikkert ikke noe vanskelig å lage dette, så lenge de som vil ha det har nok penger. Jeg har ikke noe behov for å vite blodsukkernivå eller blodtrykk til en hver tid. Før så hadde man heller ikke behov for strøm, eller å ha med hele internettet i lomma. 1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har ikke noe behov for å vite blodsukkernivå eller blodtrykk til en hver tid. Du har sikkert ikke det behovet, men for meg som diabetiker ville det vært svært praktisk å vite bs-nivå til en hver tid. I dag koster slike anretninger (da koblet til kroppen i form av en sensor) svært mye penger. Det er sikkert mange som har behov for å vite blodtrykket sitt også. 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tøft, men 12 år var vel å ta det lit drøyt.. Når mye av dette knapt har blitt oppfunnet så er det nok det å være litt optimistisk.. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 venter no fårsat på sveve bilene og middags pilene som skulle komme år 2000.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 venter no fårsat på sveve bilene og middags pilene som skulle komme år 2000.. Vil heller spise hele maten enn å ta en pille og jeg så på tv noen uker siden hvor de nevnte at det er mulig å lage flyge biler altså sveve biler men det ville blitt for mye forurensing eller noe, måtte isåfall brukt dem på månen eller noe slik vi slipper å tenkte på alt avfallet som lander på bakken:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg