Nils Christian Skjauff Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Høst ved Eggedøla. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott hauststemning Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott hauststemning Nils Christian Tusen takk for din kommentar, Magnar B. Hyggelig at du likte bildet! Mvh Nils Christian. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg henger meg på kommentaren til Magnar. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg henger meg på kommentaren til Magnar. Tusen takk for din kommentar Kai Petter J. ! Hyggelig at du likte bildet! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei, Nils Christian. Flott bilde fra et flott terreng ! Er bare det at jeg er så nysgjerrig på hva man hadde sett videre nedover elven, hvis man hadde tatt to skritt til høyre - Jon Arne Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei, Nils Christian. Flott bilde fra et flott terreng ! Er bare det at jeg er så nysgjerrig på hva man hadde sett videre nedover elven, hvis man hadde tatt to skritt til høyre - Jon Arne Tusen takk for din kommentar "Jaeggen" - hyggelig! Både nedenfor og oppenfor er det mange små og store fossestryk . Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg