Gå til innhold

9600 Pro kontra "Fireblade"?

kevral

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellene mellom "vanlig" Radeon 9600 Pro og "Fireblade"?  

Hvordan kan jeg se forskjell? (Bestilte et Fireblade, men det står ikke "Fireblade" noe sted på esken eller i dokumentasjonen. Blitt lurt?)

Forskjellen er høyre klokkefrekvanser.Du skal se på pakken om det er Fireblade eller ikke,for at firblade har et brennende sverd på.Slikt som dette:

firebladem.jpg

Lenke til kommentar

Standard klokkefrekvens på fireblade er jeg ikke helt sikker på,men jeg trur det er 400(core) og 300(minne),du er garantert å få en hastighet på 330mhz om du klokker.Leste at en her på forumet har klart 500/350.Men har du fått feil kan du jo bruke angreretten om det ikke er lenge siden du kjøpte kortet og da :wink:

Lenke til kommentar

Kortet er noen uker gammelt, men er mer keen på å få et Fireblade til prisen jeg betalte, enn pengene igjen. Og det har jeg tross alt krav på ifølge kjøpsloven.

Måtte bare etablere om jeg hadde fått feil kort. Selgeren har bare en type 9600 på lager, og det er visstnok Fireblade. Helt annen ting er at bildet Komplett har av Fireblade er helt likt esken min...

Lenke til kommentar

Feil, det står faktisk ikke FireBlade Special edition på alle eskene, selv om de er det! :o

Har selv et slikt kort (retail) og et sto ingenting om FireBlade på eller i esken. Men overklokking tilsa jeg utvilsomt hadde fått rett vare, (522 / 744) men jeg kontaktet Sapphiretech kundeservice for sikkerhets skyld, og de bekreftet jeg hadde fått FB med hjelp av PN koden som står på eksken og kortet.

Forøvrig har jo Sapphire ikke informert noe som helst om disse kortene, bortsett fra en bitteliten notis..

Så jeg anbefaler alle som tviler på om de har fått rett vare, og kontakte de, å legge ved PN nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...