NeEeO Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Hei, jeg har trent biceps i 1-2 måneder hjemme. Det har vært litt av og på med hvor mange økter i uka, varierende med 1, 2 og 3. Ja jeg vet jeg ser ut som en ape med masse år, men kan ikke akkurat barbere alt heller ... Vokser jo ut igjen etter 2-3 dager. Spørsmålet er om jeg er i riktig retningen med Biceps, er jo en del fett på muskelen? Nå vet jeg at muskelen ikke ser så stor ut, men, men.... Er 17 år btw. Endret 16. desember 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Tro meg, du vokser ingenting på noen måneder, ihvertfall ikke merkbart. Muskelvekst er en uhyre treg prosess. Her er hvor mye muskelvekst du kan forvente: Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Man får veldig lite utbytte på så kort tid, som Thomas nevner. Jeg brukte kanskje 5-6 mnd. før jeg merka nok forskjell til at jeg turde å ta på meg T-skjorter jeg vanligvis unngikk. Jeg trente også bare hjemme i starten, slik som deg, men jeg hadde stang og manualer, så jeg gikk ganske greit til verks sånn sett. Når det kommer til ren økning i muskelmasse, så er det likevel ingenting som slår de store øvelsene. Biceps får store fordeler av øvelser som pullups og diverse typer roing. Hvis du bare curler 24/7 så isolerer du bare biceps, og kan regne med å få en ubalanse i muskulaturen som kan lede til albueskader senere. I større skala vil slike ubalanser kunne skape ryggproblemer, og det er i mange tilfeller noe som gjør at man må kaste inn håndkleet. Behold bildene dine, og ta nye om enda 2, 4, 6, 8 mnd. Da vil du merke bedre fremgang. Trening er en langtidsgreie. Vil du ha store gjennombrudd på kort tid, burde du konsultere en meget erfaren personlig trener. Husk at matvanene dine er minst like viktig som selve løftinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg