knottsau Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Måtte levere en skoleoppgave i powerpoint i pdf-format på nettet. Jeg brukte open office og leverte den i odp-format. Vil læreren kunne åpne filen i powerpoint og få opp det jeg har skrevet riktig? Endret 5. oktober 2013 av knottsau Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vil si at hvis læreren din er verd stolen han/hun sitter i, så har de nok Open Office tilgjengelig, og vet å åpne fila med riktig program. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hjelper ikkje når du har levert, men du kan jo eksportere til PDF frå OpenOffice, er vel ein knapp på verktøylinja. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hjelper ikkje når du har levert, men du kan jo eksportere til PDF frå OpenOffice, er vel ein knapp på verktøylinja. Er det bare å trykke på pdfknappen og lagre det og levere det, så får de åpnet det som vanlig i powerpoint? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 PDF er ikkje Powerpoint-format, men dei får opna det i ein vanleg PDF-lesar (til dømes Adobe Reader, Foxit, Sumatra etc.) som "alle" har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå