iverha2 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei! Har fått forespørsler på en del av bildene eg har tatt, og tenker å prøve på litt salg. Er det noken her inne med god erfaring eller som har gode tips ang ka som er lurt å gjere? Har titta litt på japanphoto sine sider, og får jo stor nok print der og med mange forskjellige typer papir og materiale. Men rekner med det er litt å spare ved å gjere det sjøl? Først og fremst ser eg etter en printer, og trur ikkje eg trenge større enn A3. Epson r3000 virker som et naturlig valg, men kom gjerne med tips til andre også. Ellers er det jo diverse kostnader med blekk og papir, men ikkje avskrekkande så akkurat det skal gå fint. I tillegg er det rammer, noken som veit om fine og enkle rammer til A3 og mindre format til en rimelig pris? Ellers andre ting? Bildene bør kanskje monterast på ei slags plate og, så det ikkje bølger seg etterkvart? Er litt usikker på framgangsmåte og materiale eg skal bruke her. Tusen takk for alle tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå