Sankrojen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei min venn prøver å spille bf4 beta men det kommer bare at det slutter å virke. Han vil jo prøve det før han kjøper det. Han får opp loading skjermen men når den skal inn på så krasje det. asus K55VJ Har han som pc (bærbar) med windows 8 (ny hardisk). Håper på svar så fort som mulig. (han har prøvd å innstalere det på nytt igjen) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Har også det problemet, og grunnen er nok at det er i BETA, dermed er det mye bugs Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg hadde også samme problemet. Jeg slettet Battlefield 4-folderen i 'My documents', og installerte Punkbuster og la til Battlefield 4 der. Når dette var gjort så fungerte det som før. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg hadde tilsvarende problem og fikset det på nesten samme måte som Hburn. Jeg sletta BF4 mappen i Mine Dokumenter og så kopierte jeg punkbuster-mappen fra BF3 installasjonen min over til BF4. Har ikke hatt noe problem etter det. Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Halla takk for svar alle sammen. Men han fikk det ikke til. han prøvde alt det dere sa men det gikk ikke. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Litt mer beskrivende oppskrift her http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065213718181188/ Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Har han prøvd å slette/reinstallere C++ 2010&2012? Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Har han prøvd å slette/reinstallere C++ 2010&2012? Ja men det gikk ikke. flere idear?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 http://www.nononsensegamers.com/forums/threads/battlefield-4-loading-bug-issue-fix.3417/ Prøv det som står i guiden der. Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 http://www.nononsensegamers.com/forums/threads/battlefield-4-loading-bug-issue-fix.3417/ Det gikk ikke, men takk for du vil hjelpe. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg får også denne feilmeldingen. Det har mest vært når jeg skal spawne eller rett etter at jeg er skutt. Noen som har kommet til noen løsning på dette? Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Ingen løsninger? Dessvere så er det vist ikke det. jeg vet ikke hva man må gjøre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ny patch, ingen endringer... DICE kan suge kuk å reise til helvete med det samme... Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Ny patch, ingen endringer... DICE kan suge kuk å reise til helvete med det samme... Det er vell ikke akkurat Dice sin feil når alle de andre kan spile. siden nå fikk han det till jeg vet ikke hvordan han fikk det til men han fikk det til å fungere. Men vis Dice ska reise te helvete så hvordan skal de (jeg mener det er mer din feil) fikse det da? Du kan jo prøve å sende en mail til de. men om de svarer er jeg ikke sikker på, men ikke legg skylda på Dice de gjør en god jobb med Battlefield 4 å de har alltid gjort en god jobb . Men lykke te Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Alle andre kan ikke spille... Tett opp mot halvparten opplever alvorlige bugs som krasj, lydtap og kick fra servere uten grunn. Nå ser det ut som det kommer en løsning dog. http://www.playday.no/content/ea-setter-battlefield-4-p%C3%A5-vent edit: (jeg mener det er mer din feil) Dette må du utdype! Endret 6. desember 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Alle andre kan ikke spille... Tett opp mot halvparten opplever alvorlige bugs som krasj, lydtap og kick fra servere uten grunn. Nå ser det ut som det kommer en løsning dog. http://www.playday.no/content/ea-setter-battlefield-4-p%C3%A5-vent edit: Dette må du utdype! Jeg skrev den meldingen for den kommentaren du hadde om Dice var litt overdreven (vet ikke hvilket ord jeg skal bruke) men jeg mener hva slags pc har du? siden når en venn av meg byttet til Windows 8 så gikk det mye bedre. men hva slags: os skjermkort hovedkort cpu Har du? Men jeg beklager vis du ble sur/irritert på meg. (jeg trur ikke du ble sur ) http://www.gamer.no/artikler/legger-alt-annet-pa-is-mens-de-fikser-battlefield-4/154872 Endret 6. desember 2013 av Sankrojen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Specs på pcen har ingenting å si når det fløyt glatt rett etter release. Jeg lå på stabilt 50fps, og gjør det enda men opplever at spillet krasjer og må restartes. At man får bedre ytelse av W8 er omdiskutert, det har uansett ingenting å si for om spillet krasjer eller ikke. At Dice er elendige på service er et ubestridt faktum. Eneste grunnen til at de nå jobber på spreng er for ikke å miste kunder. Blizzard klarer å ta hotfixes mens servere er oppe! Dice, som ikke anfektes av om servere er oppe eller ikke klare altså ikke dette... Det er altfor dårlig! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nå kom det en ny patch... Jeg lasta ned.... Spillet krasja i det jeg lasta mapet jeg skulle spille på... DICE er enda bra? Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Nå kom det en ny patch... Jeg lasta ned.... Spillet krasja i det jeg lasta mapet jeg skulle spille på... DICE er enda bra? Ja jeg har alltid likt dice siden bf2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå