Gå til innhold

[Løst] Battlefield 4 har sluttet å virke.

Anbefalte innlegg

Hei min venn prøver å spille bf4 beta men det kommer bare at det slutter å virke. Han vil jo prøve det før han kjøper det.

Han får opp loading skjermen men når den skal inn på så krasje det.

asus K55VJ Har han som pc (bærbar) med windows 8 (ny hardisk).

Håper på svar så fort som mulig.

:)

(han har prøvd å innstalere det på nytt igjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ny patch, ingen endringer... DICE kan suge kuk å reise til helvete med det samme...

Det er vell ikke akkurat Dice sin feil når alle de andre kan spile. siden nå fikk han det till jeg vet ikke hvordan han fikk det til men han fikk det til å fungere. Men vis Dice ska reise te helvete så hvordan skal de (jeg mener det er mer din feil) fikse det da? Du kan jo prøve å sende en mail til de. men om de svarer er jeg ikke sikker på, men ikke legg skylda på Dice de gjør en god jobb med Battlefield 4 å de har alltid gjort en god jobb :). Men lykke te

Lenke til kommentar

Alle andre kan ikke spille... Tett opp mot halvparten opplever alvorlige bugs som krasj, lydtap og kick fra servere uten grunn.

Nå ser det ut som det kommer en løsning dog.

http://www.playday.no/content/ea-setter-battlefield-4-p%C3%A5-vent

edit:

Dette må du utdype!

Jeg skrev den meldingen for den kommentaren du hadde om Dice var litt overdreven (vet ikke hvilket ord jeg skal bruke) men jeg mener hva slags pc har du?

siden når en venn av meg byttet til Windows 8 så gikk det mye bedre.

men hva slags:

os

skjermkort

hovedkort

cpu

Har du?

Men jeg beklager vis du ble sur/irritert på meg. (jeg trur ikke du ble sur :p )

http://www.gamer.no/artikler/legger-alt-annet-pa-is-mens-de-fikser-battlefield-4/154872

Endret av Sankrojen
Lenke til kommentar

Specs på pcen har ingenting å si når det fløyt glatt rett etter release.

Jeg lå på stabilt 50fps, og gjør det enda men opplever at spillet krasjer og må restartes.

At man får bedre ytelse av W8 er omdiskutert, det har uansett ingenting å si for om spillet krasjer eller ikke.

At Dice er elendige på service er et ubestridt faktum. Eneste grunnen til at de nå jobber på spreng er for ikke å miste kunder.

Blizzard klarer å ta hotfixes mens servere er oppe! Dice, som ikke anfektes av om servere er oppe eller ikke klare altså ikke dette... Det er altfor dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...