Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Flekker mellom puppene! Lege?

Hellemokb

Anbefalte innlegg

Hei!

To mini-problemer:

1) Jeg har hatt små flekker (som rart nok ligner på fødsels-merker, de er lysebrune) mellom brystene mine ganske lenge nå. Jeg vet ikke nøyaktig hvor lenge, men kanskje 1-2 år. Da jeg først så dem tenkte jeg at jeg bare burde dusje oftere (ikke at jeg er uhygenisk, jeg dusjer hver andre-tredje dag), men så innså jeg at det ikke var noe jeg kunne fjerne ved å skrubbe ekstra mye der.

Siden vi nylig har flyttet har jeg ikke fått meg en fastlege enda så jeg bestemte meg for å droppe det. Dette var for 2 måneder siden. Nå ser jeg at flekkene har blitt (bitte)litt større. Har noen her fått noe lignende? Hvis ja, HVA ER DET, og hvordan får jeg fjernet det?

2) Jeg er veldig sjenert, derfor foretrekker jeg en kvinnelig lege fremfor en mannlig, men det er ingen kvinnelig fastlege tilgjengelig der jeg bor... kan jeg få en fastlege litt lengre unna (en annen by, 30 minutter unna)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2) Jeg er veldig sjenert, derfor foretrekker jeg en kvinnelig lege fremfor en mannlig, men det er ingen kvinnelig fastlege tilgjengelig der jeg bor... kan jeg få en fastlege litt lengre unna (en annen by, 30 minutter unna)?

Ja, det er mye bedre å dø av hudkreft enn å være flau i noen minutter foran en mannlig lege....

Ikke det at jeg vet at det er hudkreft, men å få undersøkt sånt er IKKE noe man utsetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...