BioAcid Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen som har tlf nr til noen i netconnection? Eller noen annen måte å kontakte dem på? Har sendt en mail til hver av de mail addressene de har på siden men får da intet svar. Saken er denne; Bestillte den 03.09.2003 forskjelligt fra deres web shop, husker ikke om den skulle bli betalt med visa eller oppkrav da det i ordrebekreftelsen(vedlegg) står leveringsform postpakke og bet.betingelser visa. Da den kom i posten til meg, tok jeg den ut sammen med en annen pakke fra en annen shop, på hentelappen sto det INTET under betaling men jeg ble likevel fakturert for 868,-. Det var greit nok, men noen dager etter, den 16.09, så ble samme beløpet igjen trekt fra kontoen min, og satt inn igjen dagen etter. Nå, 19.09.03, ser jeg atter en gang at beløpet er trekt fra min konto og ber om at den blir tilbakebetalt, da jeg betalte første gangen. Noen som har en idè om hva jeg skal gjøre nå? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vel,har selv sendt dem flere mailer de siste dagene men de svarer ikke,dette er meget dårlig service og ikke noe som stimulerer til vidre handel hos dem. Har ikke hatt prob med dem tidligere,men har heller ikke hatt behov for tilbakemeldinger heller. Lenke til kommentar
svas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kanskje sperre kontoen hvis du etter hvert får pengene tilbake slik at de ikke kan trekke dem igjen? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er ikke helt sikker, men lurer på om ikke VISA Norge dekker tapet hvis du blir svindlet på nett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dette er neppe snakk om svindel, men heller rot fra firmaets side. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja er mulig det er rot fra firmaet, men kanskje rot fra posten og? sto -intet- på den hentelappen(oppkrav) men ble likevel trekt av de, men uansett så burde kanskje netconnection sett at det ble trekt? uansett dårlig av de å ikke svare... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ringe til dem? Det er jo et ANS, så sjekk ut dette: http://www3.brreg.no/oppslag/enhet/detalj....orgnr=983258441 telefonkatalogen.no er også et fint sted: NetConnect Systems AS -------------------------------------------------------------------------------- Besøksadresse Nydalsv. 26 B 0484 Oslo Telefon 21 02 03 04 Bransjer Oppføringer fra Rosa Sider i Telefonkatalogen Telekonferanser Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har desverre ingen annen kontaktinformasjon å komme med, bortsett fra den som er på siden. Men skulle bare opplyse om lignende erfaringer med VISA betaling fra andre butikker. Beløp har gått ut og inn av konto flere ganger, og endelig beløp har blitt trukket så sent som en måned etter handelen. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Fikk kontakt gjennom det nyopprettede forumet deres Forhåpentligvis får jeg ordnet alt nå. Med tanke på VISA handelen så fikk jeg en mail som forklarte den slik; Her gjelder det å holde tunga rett i munnen, under et visa kjøp skjer følgende; * 03.09 Du har bestilt din ordre * 03.09 Vi kjører en autorisasjon på ditt visakort for å sjekke at det er dekning og at kortnummeret er korrekt * 03.09 VISA Norge reserverer beløpet for å sikre at vi får betalt våre varer ved utsendelse, dette ettersom alle visa slipper blir sendt inn med post, om de ikke blir sendt inn blir ikke beløpet belastet * 16.09 VISA tilbakefører / frigir det reserverte beløpet til din konto (ca. dato) * 19.09 Beløpet blir trukket fra din konto, da visa har mottatt vår innsendte Visa slipp med ditt kontonummer (VISA autoriserer ca. hver 14 dag på vår konto) Dette er datoer som gjaldt for min ordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå