MrArbeidsledig Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er veldig deprimert i kveld... noen som har en typ gladfilm som får deg i litt godt humør? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Life of Brian? Hangover? Bad Boys? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Var faktisk ikke klar over at hangover 3 var komt ut. Er den bra? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Den er i samme klasse som de to andre Jeg pleier å se gamle episoder av Simpsons og Family Guy når jeg er nedfor, disse har alltid en positiv effekt på meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Anbefaler tre filmer jeg elsker, og da av akkurat den grunn at de gir meg en dypere mening:American Beauty http://www.imdb.com/title/tt0169547/?ref_=nv_sr_1Handler om en kar i midtlivskrise som forelsker seg i datterens venninne. Må si dette kanskje er den beste filmen om du er deprimert (etter min mening).Fight Club http://www.imdb.com/title/tt0137523/?ref_=nv_sr_1Får deg til å gi litt mer faen, noe som er bra .Donnie Darko http://www.imdb.com/title/tt0246578/?ref_=nv_sr_1Vet ikke helt hvorfor jeg anbefaler den, veldig bra film, som nok kan ha litt dypere meninger. Men nå tror jeg ikke en film vil gi en brå endring av livet ditt, selv om det kan det. Så først nå at du var ute etter glad film, så er ikke sikkert filmene mine passer. Endret 6. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Donnie Darko http://www.imdb.com/title/tt0246578/?ref_=nv_sr_1 Vet ikke helt hvorfor jeg anbefaler den, veldig bra film, som nok kan ha litt dypere meninger. Donnie Darko er vel en deprimerende film i seg selv, og ikke noe glad-film Men når det er sagt, hvis du først er deprimert, så funker ikke glad filmer på meg uansett. Jeg pleier bare å se noen deprimerende filmer, sånn for å konstantere den dårlige sinnstemningen man er i. Det funker bedre for meg enn desperat psykisk-førstehjelp. Isåfall kan jeg anbefale "Lost in Translation" og "Ghost World". De funker for meg når jeg er deprimert Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Donnie Darko er vel en deprimerende film i seg selv, og ikke noe glad-film Men når det er sagt, hvis du først er deprimert, så funker ikke glad filmer på meg uansett. Jeg pleier bare å se noen deprimerende filmer, sånn for å konstantere den dårlige sinnstemningen man er i. Det funker bedre for meg enn desperat psykisk-førstehjelp. Isåfall kan jeg anbefale "Lost in Translation" og "Ghost World". De funker for meg når jeg er deprimert Må si meg enig. Man bør ikke skjule hva man føler. Og en konsekvens av det er man må føle seg bra, da ingenting annet fungerer i lengden. Endret 6. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Requiem for a dream Precious Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 The Perks of Being a Wallflower 2 Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Its Kind of a Funny Story. Handler om en deprimert gutt som (u)frivllig legger seg inn på psykiatrisk avdeling. Den høres ganske trist ut, men man blir oppmuntret av den Lenke til kommentar
G Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) En film med en dose humor. Jeg synes tema for tråden er diffust. Hjelper og hjelper Stardust (2007) En film som får en til å tenke etter. Patch Adams (1998) Og her er en film som jo har en dose vold, men ikke bare det. En film jeg liker godt ihvertfall. Så om det bare er hva som er god film en er ute etter, så legg den i listen: Natural City (2003) Det var en god idé å legge til IMDb-lenker, ser noen mangler det tidligere i tråden Life of Brian (1979) Hangover (2009) Bad Boys (1995) Hangover III (2013) The Simpsons Family Guy NrK Borettslaget Lost in Translation (2003) Ghost World (2001) Requiem for a Dream (2000) Precious (2009) The Perks of Being a Wallflower (2012) Endret 6. oktober 2013 av G 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ingen som har nevnt Good Will Hunting? Ga meg en del inntrykk når jeg slet vertfall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 The Perks of Being a WallflowerSå denne (to ganger) i helgen, og jeg elsket den! Gråt som faen . Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 La vita e Bella (Life is beautiful) - http://www.imdb.com/title/tt0118799/?ref_=sr_1Den er en skikkelig fin og god film. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 The Crow Ellers kan jeg anbefale serien Scrubs. Er godt å sippe litt innimellom også, får en til å sette mer pris på bedre tider:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå