Heika98 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er det noen her på forumet som har erfaring med nettbutikken multicon.no? Jeg planlegger å kjøpe meg en Nexus 7 derifra, og lurer på ett par ting: - er det lang leveringtid vs. f.eks. komplett? - har de god support? - paker de varen forsvarlig? - hvordane er det med reklamasjon og replasjon hos med, om f.eks. jeg skulle knuse skjermen på nettbrettet? Andre innspill om nettbutikken, både positivt og negativt, settes stor pris på. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror de er gode på snømåking, PCer derimot..... Lenke til kommentar
xelp Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Tok for moro skyld og søkte litt opp for deg, siterer noe av det jeg fant:"Multicom holder jeg meg langt unna.""Bestilte en bærbar derfra en gang. Det skulle vise seg å bli det verste jeg har opplevd innenfor netthandel. PC var defekt og det tok 3mnd før jeg satt med en brukandes PC i fanget takket være disse amøbene og infocare." Så også at noen hadde hatt gode opplevelser med de, men virker som om det som går igjen er dårlig service. Personlig ville jeg valgt en større aktør. Endret 5. oktober 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Multicom er vel en grei nettbutikk, service er vel ikke mye bedre eller verre enn andre. De er vel mest kjent for å selge Clevo i Norge. Er de best på pris så kjøper du fra dem, du er uansett beskyttet av kjøpsloven. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Ok, takk for raske svar. Jeg konkluderer med at jeg heller bestiller fra netonnet eller komplett da jeg har positive erfaringer med dem fra før av. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kjøpte fra Amazon.com, kosta noen lapper mer, men det var på posten to etter to dager. Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kjøpt flere varer derfra og aldri hatt problemer. Blant annet nexus 7 forrige og siste versjon. Levering gikk like raskt som for mpx og komplett. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg må si meg veldig fornøyd med de. Jeg fikk selv en maskin fra de som ikke var etter korrekte spesifikasjoner som jeg hadde bestilt. Det tok nøyaktig 4 dager før jeg hadde ny maskin i posten. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dårlige erfaringer vil man finne med enhver nettbutikk, men har selv bare hatt gode er erfaringer med Multicom. De er en ganske stor aktør. De selger bærbare under eget merke som er rimelig populære. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Kanskje jeg skal våge meg å bestille derifra alikevell. Jeg ser de har noe annet tilbehør jeg vil kjøpe også. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Altså, når du søker etter referanser til nettbutikker på den måten du gjør, må du huske at : Ca 95% av negative hendelser er søkbare Ca 0.5% av positive hendelser er søkbare Derfor vil man ALLTID finne masse negativt om ALLE nettbutikkene i hele verden når man søker. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Vel, jeg har jo kjøpsloven jeg kan støtte meg på. De fleste negative hendelsene med multicom handler om de stasjonære PCene de lager, og Nexus 7 er jo et ferdilaget nett rett. Multicom selger med bare, og jeg tviler på at supporten kan være noe værre enn det noen av kompissene mine, og jeg, har opplevd hos Dustin. De var frekke nok til å si at en vare jeg bestillte ikke var på lager når jeg har screenshot av at de hadde det på lager da jeg bestillte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå