Jørgen Myhre Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hei, jeg har et problem med nettet. Et veldig rart et som jeg ikke skjønner noe av. Jeg kan gå inn på youtube og se på filmer og andre nettsteder, men skype fungerer ikke. Får opp gul connection. Jeg har kjørt test på speedtest.net og alt er normalt untatt pingen, den er plutselig på 35+, pleier å ligge på rundt 6-10. Tror ikke det er noe galt med skype, siden det fungerer helt fint for alle andre, har også restartet og reboota routern, men dette fikset ikke problemet. Når jeg starter skype samtalen, kan de høre meg helt fint i 2-3 sekunder, før det begynner å skurre. Hvis noen har noen forslag, så setter jeg veldig pris på det. Dette er veldig irriterende. Andre gang dette skjer på 3 dager. Mvh. Jørgen Myhre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kan være porter som er blokkert hos deg. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/bredbandshjelp/begrenset_internettilgang/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå